نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰

نگاهی بر اطلاعات و حواشی پیرامون The Last of Us Part II

بازی The Last of Us Part II چه قبل از انتشار و چه بعد از عرضه‌اش با حواشی بسیار زیادی همراه بوده است. در این ویدیو، مروری بر این حواشی و اتفاقات خواهیم داشت.

جدیدترین ساخته نیل دراکمن و تیمش در استودیو ناتی داگ، دنباله‌ای بر یکی از دوران‌ساز‌ترین بازی‌های چند سال اخیر با نام The Last of Us Part II به‌تازگی عرضه شد. این بازی چه پیش از انتشار و چه پس از انتشار با حواشی بسیار زیادی روبه‌رو شد.

در ابتدا، بازی با تحسین منتقدان مواجه شد. به نحوی که در وب‌سایت متاکریتیک، The Last of Us Part II موفق شد میانگین امتیازات ۹۵ را دریافت کند. اما نکته جالب توجه، نظرات بسیار منفی کاربران بود که امتیاز کاربران بازی را تا چیزی در حدود ۳ نیز پایین آورد. از طرف دیگر اما بازی بعد از عرضه خود نیز با حواشی و اخبار بسیار زیادی روبه‌رو شد. بسیاری از افراد از خشونت و فضای بسیار تاریک بازی ناراحت بودند و روند روایت داستان را یکی از نقاط ضعف بازی بر می‌شمردند. فروش فوق‌العاده بازی و رکوردشکنی‌های آن در کشورهای مختلف اما باعث شد باز هم نام این بازی بر سر زبان‌ها بیفتد و به موفق‌ترین بازی‌های انحصاری سونی تبدیل شود.

نیل دراکمن، کارگردان بازی نیز پس از عرضه صحبت‌های زیادی در رابطه با آینده این مجموعه زد. اینکه بازی قرار نیست بسته الحاقی داستانی دریافت کند اما آن‌ها برنامه‌ای برای عرضه حالت چند نفره بازی دارند. دراکمن در ادامه صحبت‌های خود نیز به قسمت سوم بازی اشاره‌هایی کرد. 

به‌دلیل اینکه اخبار بسیار زیادی تا بحال از بازی منتشر شده است و بازی با حواشی بسیار زیادی همراه بوده،‌ تصمیم گرفتیم در زومجی در یک آیتم ویدیویی کوتاه، تمامی این اخبار و حواشی را مرور کنیم. این آیتم ویدیویی، هیچ‌گونه اسپول داستانی ندارد اما شما می‌توانید در زیر همین پست، در رابطه با داستان بازی نیز به بحث و گفت‌وگو بپردازید.


شما می‌توانید بازی The Last Us Part II را از فروشگاه گیم سیس شاپ خریداری کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده