نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

بازی The Last of Us: Part 2 در روز اول انتشار با آرای منفی تعداد قابل توجهی از کاربران مواجه شده است

بازی The Last of Us: Part 2 امروز برای کاربران پلی‌استیشن در دسترس قرار گرفته و در فاصله کوتاهی از زمان انتشار خود، با شمار قابل توجهی از آرای منفی کاربران مواجه شده است.

امتیازات و نظرات منتقدین نشریات مختلف گیمینگ در خصوص بازی جدید The Last of Us: Part 2 غالباً مثبت بوده و شاهد ثبت نمره عالی ۹۵ به‌عنوان میانگین نمرات این بازی در وبسایت متاکریتیک هستیم. بااین‌حال، کاربران از همان روز اول عرضه رسمی بازی با ثبت نمرات بسیار پایین در بخش نظرات کاربران نارضایتی خود را از محتوای این بازی اعلام کرده و در حال حاضر امتیاز پایین ۳.۴ را برای بازی جدید ناتی داگ در نظر گرفته‌اند. این امتیاز، در زمان ثبت این خبر از مجموع آرای ۹۶۴۱ کاربر، میانگین گرفته شده است.

براساس بخش قابل توجهی از نظراتی که تاکنون برای قسمت دوم The Last of Us به ثبت رسیده، توسعه شخصیت‌ها و محتوای داستان بازی به حد مطلوب صورت نگرفته و برخی دیگر نیز اظهار داشته‌اند که گیم‌پلی بازی «خسته‌کننده و یکنواخت» است.

البته شماری از کاربران نیز روی تمرکز بازی روی برخی از جنبه‌های خاص بازی به‌جای جزییات آن و برخی دیگر نیز با تأکید روی ضعف قابل‌توجه کیفیت داستان بازی، این بخش‌ها را کاملاً بی‌اهمیت و نه چندان مؤثر توصیف کرده‌اند.

از سوی دیگر، شماری از بازیکنان با اذعان به کیفیت بالای جلوه‌های گرافیکی بازی، «ضعف داستان و کاراکترها» را علت ناامید شدن خود از The Last of Us Part II بیان کرده‌اند.

محیط بازی The Last of Us Part II

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، مستقیماً به بخش نظرات بازی The Last of Us: Part 2 در سایت متاکریتیک مراجعه کرده و نظرات را به‌صورت جداگانه مطالعه کنید. توجه داشته باشید که برخی از افراد احتیاط برای عدم اسپویل شدن داستان بازی را رعایت نمی‌کنند. لذا در خواندن نظرات، حتماً به این موضوع توجه داشته باشید.

ضمن اینکه با مراجعه به لینک مطلب مقابل، می‌توانید شماری از نظرات و نمرات نشریات معتبر صنعت بازی درباره قسمت دوم The Last of Us را مشاهده کنید. در مقاله‌ای که در این لینک قابل دسترسی خواهد بود نیز می‌توانید به مطلب پیش نمایش بازی TloU Part 2 نگاهی داشته باشید. از طرفی براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فردا، ۳۱ خرداد رأس ساعت ۱۳ نیز می‌توانید با زومجی در استریم یک ساعت اول این بازی همراه باشید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده