// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر جدید Destroy All Humans سلاح های کشنده بازی را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی Destroy All Humans با محوریت سلاح‌های بازی منتشر شد.

همان‌طور که می‌دانید استودیو THQ Nordic همراه‌ با استودیو Black Forest مسئولیت ساخت ریمیک نسخه‌ی اول بازی Destroy All Humans را که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده بود، بر عهده دارد. این بازی شما را در نقش یک آدم فضایی ناراحت از انسان‌ها قرار می‌دهد که وظیفه دارد به زمین برود و انسان‌ها را به قتل برساند و DNA آنها را تحت بررسی قرار دهد. بازی Destroy All Humans ماه آینده منتشر خواهد شد و در تریلر جدیدی که از این بازی به‌تازگی منتشر شده است، شما می‌توانید نگاهی به سلاح‌های هیجان انگیز این بازی بیندازید.

 تریلر کوتاه جدید بازی Destroy All Humans با نام Fun With Guns همان‌طور که از نام آن پیدا است تعدادی از سلاح‌های بازی را نمایش می‌دهد. هرچند تریلر جدید کمتر از یک دقیقه است، اما بااین‌حال میزان آسیب و خسارتی که می‌توانید با این سلاح‌ها به دنیای انسان‌ها و خودشان برسانید به خوبی مشخص است.

بازی Destroy All Humans قرار است در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۹ برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید و علاو‌ه‌بر این تریلر، برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را ازطریق این لینک مشاهده کنید. 

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده