// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه‌ Definitive بازی Pathfinder: Kingmaker برای کنسول‌ معرفی شد

تاریخ انتشار بازی Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition برای کنسول‌ها به همراه تریلری منتشر شد.

بازی Pathfinde: Kingmaker از استودیو اول‌کت گیمز (Owlcat Games) با داستان نویسی Chris Avellone و موسیقی Inon Zur اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ برای پی سی عرضه شد و به سرعت توانست نظر بازیکنان را به خود جلب کند. در طی جدید‌ترین اخبار متوجه شدیم که به‌زودی، این بازی برای مخاطبان بیشتری قابل دسترسی خواهد بود. در طی رویداد IGN Summer Of Gaming، مشخص شد که بازی Pathfinder: Kingmaker برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

در طی این رویداد اعلام شد که نسخه‌ی Definitive بازی Pathfinder: Kingmaker برای دو کنسول پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان در تاریخ ۲۸ مرداد عرضه خواهد شد و شامل شش بسته‌ی الحاقی منتشر شده برای نسخه‌ی اولیه‌ی این بازی نیز خواهد بود. قابل‌توجه‌ترین ویژگی جدیدی که به بازی اضافه خواهد شد، یک حالت مبتنی بر نوبت کاملاً جدید است که به شما این امکان را می‌دهد مبارزات بازی را به‌صورت نوبتی تجربه کنید و تصمیمات استراتژیکی بیشتری در حین بازی بگیرید. همچنین یک تریلر برای بازی Pathfinder: Kingmaker Definitive Edition نیز منتشر شده است که می‌توانید در ادامه نگاهی به آن بیندازید.

باتوجه‌به اینکه فقط چند ماه تا زمان عرضه‌ی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس باقی مانده است ممکن است این سؤال را بپرسید که آیا این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی نیز منتشر خواهند شد یا خیر اما متاسفانه پاسخ این سؤال مشخص نیست و بازی Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition هم‌اکنون برای نسل کنونی کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده