نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کمپین کیک استارتر بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous به‌زودی آغاز می‌شود

براساس اعلام استودیوی Owlcat Games، کمپین کیک استارتر بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous چهارم فوریه (۱۵ بهمن) آغاز می‌شود.

بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous دنباله‌ی بازی Pathfinder: Kingmaker است که بازیکنان خود را به دنیای Worldwound و به مبارزه علیه نیروهای شیطانی می‌برد. با اینکه دنیای این بازی کاملاً جدید و متفاوت از نسخه‌ی قبلی خود خواهد بود، تیم توسعه‌دهندگان Wrath of the Righteous مسیر مشابهی را برای جذب بودجه‌ی مورد نیاز خود در پیش می‌گیرد و سرمایه‌ی ساخت این بازی، ازطریق کمپین کیک استارتر تأمین خواهد شد.

استودیوی اول‌کت گیمز تاریخ چهارم فوریه (۱۵ بهمن) را به منظور آغاز این کمپین در نظر دارد. در این تاریخ، اطلاعات بیشتری از جزئیات و گیم پلی این بازی نیز منتشر خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت رسمی Owlcat، سازندگان پس از مشکلاتی که در زمان عرضه kingmaker رخ داد این‌بار وعده داده‌اند که چنین ایراداتی در این پروژه وجود نخواهد داشت.

بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous که برای پلتفرم پی سی منتشر می‌شود، درکنار کلاس کاراکترهای نسخه‌ی قبلی خود، موارد جدیدی همچون Witch و Oracle را اضافه خواهد کرد. ضمن اینکه سیستم پیشرفت کاراکترهای این بازی که با نام Mythic شناخته می‌شود، امکان اعمال تغییرات ویژه‌ای همچون تبدیل شدن به یک فرشته یا Lich را در بازی فراهم خواهد کرد. با آغاز فرایند جذب سرمایه‌ی این بازی در کیک استارتر، اخبار بیشتری از جزئیات Wrath of the Righteous منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده