نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

اولین ویدیو از گیم پلی بازی F1 2020 منتشر شد

توسعه‌دهندگان Codemasters، در فاصله دو ماه مانده به تاریخ انتشار بازی F1 2020، اولین تریلر گیم پلی این بازی را منتشر کردند.

در این تریلر، اولین تصاویر از حالت Formula 2 که بعد از اولین حضور در قسمت قبلی این مجموعه در سال گذشته میلادی مجدداً در F1 2020 بازگشته، نمایش داده می‌شود. براساس توضیحات توسعه دهندگان Codemasters، حالت F2، حالا به صورت کامل در بخش Career بازی تعبیه شده و به بازیکنان امکان انتخاب از میان گزینه‌های مختلفی از قبیل یک فصل کامل، نیم فصل و چالش سه مسابقه‌ای را فراهم می‌کند.

بازیکنان در زمان عرضه‌ی این بازی، امکان دسترسی به فصل ۲۰۱۹ مسابقات F2 خواهند داشت. در حالی که فصل ۲۰۲۰ از طریق محتوای یک آپدیت رایگان در تاریخ نامعلومی از سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما مهم‌ترین تغییر ساختاری بازی F1 2020 در مقایسه با قسمت‌های قبل، بخش جدید My Team است. این قسمت، که حالت جدیدی را به مجموعه‌ی مودهای مختلف بازی اضافه می‌کند، امکان تشکیل تیم اختصاصی فرمول یک را برای بازیکنان این F1 2020 فراهم خواهد کرد. این بخش، در کنار Career Mode، تجربه جدید و منحصر به فردی از نحوه مدیریت رانندگان این مسابقات را با بازیکنان به اشتراک خواهد گذاشت. یکی دیگر از قابلیت‌های که تیم سازنده امسال در نظر گرفته، قابلیت تغییر در تنظیمات بازی است؛ به این صورت که افراد می‌توانند با  تغییر گزینه‌های موجود، درجه سختی بازی را نسبت به توانایی خود تغییر دهند.شما می‌توانید در ادامه به ویدیوی مذکور نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازیکنان می‌توانند در حالت‌های مختلف بازی، از میان گزینه‌های «فصل کامل ۲۲ مسابقه‌ای» و تورنمنت‌های کوتاه‌تر ۱۰ و ۱۶ مسابقه‌ای، طول رقابت‌های فصل جاری خود را مشخص کنند. ضمن این که پیست‌های مسابقه جدیدهانوی در ویتنام (Hanoi Circuit) و پیست پارک زندورت در هلند (Circuit Zandvoort) نیز در این قسمت به بازی اضافه شده است.

F1 2020

حالت دونفره با تقسیم تصویر نمایشگر نیز در این قسمت مجدداً به مجموعه‌ی F1 بازگشته است. علاوه بر این موارد، یک سری آپشن‌های جدید نیز برای کمک به بازیکنان تازه وارد در بازی پیش بینی شده است. Codemasters اعلام کرده که نسخه‌ی ویژه‌ی Deluxe Schumacher Edition این بازی، امکان بازی در نقش راننده‌ی مشهور آلمانی، مایکل شوماخر (Michael Schumacher) را در چهار خودروی اسطوره‌ای او فراهم خواهد کرد. این اتومبیل‌ها، شامل: Jordan 191 ، Benetton B194 ، Benetton B195 و Ferrari F1-2000 خواهند بود.

توسعه‌دهندگان کدمسترز اخیراً قرارداد خود با Formula One Management را برای ساخت انحصاری بازی‌های این مسابقات را از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ تمدید کرده‌اند. تیم سازنده قرار است بازی F1 2020 را در دو نسخه Seventy Edition و Michael Schumacher Deluxe در تاریخ بیست تیر (۱۰ ژوئیه) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی و البته گوگل استیدیا روانه بازار کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده