نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید بازی Streets of Rage 4؛ تاریخ انتشار فاش شده صحت ندارد

در کنار تریلر جدیدی که برای بازی Streets of Rage 4 منتشر شده، زمانی که قبلاً به تاریخ انتشار آن نسبت داده می‌شد تکذیب شده است اما همچنان اعلام شده که این بازی به زودی منتشر خواهد شد.

به نظر می‌رسید که تاریخ انتشار Streets of Rage 4، بازی محبوب و مورد انتظار استودیوی دوتمو (Dotemu)، از طریق فروشگاه نینتندو ای‌شاپ (Nintendo eShop) در اروپا فاش شده است اما ایمیل جدیدی که از طرف روابط عمومی استودیوی Dotemu منتشر شده، به شفاف سازی این موضوع پرداخته و تاریخ انتشار فاش شده را تکذیب می‌کند. ظاهراً تاریخ ۲۳ آپریل ۲۰۲۰ (یا ۴ اردیبهشت ۹۹) که قبلاً مطرح شده بود، زمان دسترسی بازیکنان به این بازی نخواهد بود.

باوجود تکذیب خبر انتشار این بازی در ابتدای اردیبهشت‌ماه، اعلام شده که Streets of Rage 4 به زودی منتشر خواهد شد. با در نظر گرفتن این ادعا، باید به زودی انتظار اعلام تاریخ دقیق انتشار این بازی را داشته باشیم. اما با اینکه انتشار تاریخ عرضه این بازی مشخص نشده است، استودیوی دوتمو تریلر جدیدی را برای استریتس آو ریج 4 منتشر کرده که تنوع امکانات و آپشن‌های کلاسیک این بازی را به تصویر می‌کشد.

بازی SoR4 امکان قفل گشایی از کاراکترهای قدیمی را فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توان طراحی هنری پیکسلی و حرکات کلاسیکی که از بازی‌های اورجینال این مجموعه الهام گرفته شده را به Streets of Rage 4 آورد. در نهایت، این قابلیت تعداد کاراکترهای قابل بازی را به عدد ۱۷ می‌رساند. شما می‌توانید در ادامه به این تریلر نگاهی داشته باشید:

تماشای ویدیو از یوتیوب

Streets of Rage 4

علاوه‌براین، یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که مطمئناً برای طرفداران این مجموعه‌ی قدیمی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، استفاده از موسیقی متن خاطره‌انگیز نسخه‌های قبلی این مجموعه در Streets of Rage 4 است. برخی از هوادارن نگران این موضوع بودند که موسیقی متن نسخه جدید این بازی با قسمت‌های قبلی این مجموعه همخوانی نداشته باشد؛ اما به نظر می‌رسد که در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد و شما می‌توانید همچنان به مجموعه‌ی متنوعی از موسیقی کلاسیک این بازی دسترسی داشته باشید.

بازی Streets of Rage 4 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. جدیدترین اخبار مرتبط با آن را از زومجی پیگیری کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده