// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر رویداد The Old Ways بازی Apex Legends منتشر شد

تریلری برای رویداد The Old Ways که به مدت دو هفته در بازی Apex Legends در جریان خواهد بود، منتشر شد.

جدیدترین رویداد بازی Apex Legends روز گذشته به بازی اضافه شد؛ به گفته‌ی Respawn Entertainment این رویداد که The Old Ways نام دارد، تا تاریخ ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) در جریان خواهد بود. 

در فیلم انیمیشنی کوتاهی که هفته‌ی پیش منتشر شد، بیشتر راجع به داستان بازی صحبت شده بود؛ اما در این تریلر تمرکز بیشتری روی گیم‌پلی بازی و آیتم‌های تزئینی بازی وجود دارد. می‌توانید این تریلر را در ادامه ببینید.

یک Town Takeover جدید با نام Bloodhound's Trials به بازی اضافه شده که در آن تیم شما وارد یک آرنا برای رویارویی با دشمنانی جدید در بازی به نام Prowlerها می‌شود تا با آن‌ها مبارزه کنید. با شکست دادن آن‌ها می‌توانید لوت‌هایی دریافت کنید. چالش‌های روزانه‌ای نیز برای آزاد کردن آیتم‌های جدید و هم‌چنین پوسته‌های Legendary جدیدی به فروشگاه بازی اضافه شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. 

دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی شامل اضافه شدن حالت دونفره (Duos) و King's Canyon می‌شود که به‌صورت دائمی به بازی ایپکس لجندز اضافه شده‌اند. این به این معنی است که بازیکنان می‌توانند بین World's Edge یا King's Canyon برای بازی‌های خود انتخاب کنند. 

پچ‌نوت‌های کامل این به‌روز‌رسانی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده