نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید نسخه پی سی Death Stranding با محوریت پشتیبانی از حالت نمایشگر فوق عریض

استودیوی کوجیما پروداکشنز ویدیوی کوتاهی از نسخه پی سی بازی Death Strandig را منتشر کرده که نشان می‌دهد این نسخه از بازی از حالت نمایشگر فوق عریض پشتیبانی خواهد کرد.

پس از جدایی از کونامی و تاسیس استودیوی شخصی و مستقل خود، بالاخره هیدئو کوجیما سال ۲۰۱۹ یکی از بحث‌برانگیزترین و بلندپروازانه‌ترین بازی‌های ویدیویی را روانه بازار کرد. Death Stranding به‌دلیل داستان پیچیده و البته استفاده از بازیگرهای نام‌آشنا سینما و تلویزیون، توانست مورد توجه مردم و طرفداران قرار بگیرد. شخصیت اصلی بازی Death Stranding سم پورتر بریجز با بازی نورمن ریداس است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدتی پیش تیم سازنده با انتشار تریلری به‌صورت رسمی اعلام کرد که دث استرندیگ دیگر در انحصار پلی استیشن نیست و به‌زودی برای پلتفرم پی سی نیز روانه بازار می‌شود. چند روز پیش حتی مشخص شد که این نسخه از بازی از قفل معروف دنوو استفاده خواهد کرد.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد نسخه پی سی بازی Death Stranding دارای ویژگی‌های انحصاری و منحصربه‌فردی است. در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) با انتشار تریلری در حساب رسمی توییتر خود، اعلام کرد که یکی از این قابلیت‌های مخصوص نسخه پی‌سی بازی، پشتیبانی از صفحه نمایش اولتراواید (فوق عریض) است. هدف اصلی این ویدیو نمایش تفاوت‌های تجربه بازی در حالت فوق عریض و حالت عادی و معمول بازی است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی کوتاه دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که علی‌رغم شایعات و احتمالات، هنوز به‌صورت رسمی برای نسخه پلی استیشن 4 بازی تایید نشده و فعلا تنها برای نسخه پی‌سی بازی در نظر گرفته شده است، قابلیت Photo Mode است. در این حالت گیمر می‌تواند زاویه دید دوربین را تغییر دهد، فیلترهای مختلف را انتخاب کرده و در آخر تصویری دلخواه از بازی را ثبت کند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی دث استرندیگ قرار است توسط استودیوی 505Games در تاریخ ۱۳ خرداد ماه ۹۹ (۲ ژوئن ۲۰۲۰) با قیمت ۶۰ دلار در اختیار کاربران استیم و فروشگاه اپیک گیمز قرار گیرد. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در مورد ساخته جدید کوجیما را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده