// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه پی سی Death Stranding از قفل Denuvo استفاده می‌کند

پس از مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Death Stranding، حالا اعلام شده است این نسخه از قفل معروف دنوو بهره‌مند خواهد بود.

پس از آن‌که تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding مشخص شد، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که این نسخه از بازی دارای قفل Denuvo خواهد بود. این خبر به‌واسطه‌ی به‌روز شدن اطلاعات بازی در فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز منتشر شده است. استفاده بازی Death Stranding از این قفل دور از انتظار نبود؛ چراکه این روزها بازی‌های بزرگ بسیاری از این قفل قوی استفاده می‌کنند تا روند کرک شدن را به تاخیر بیندازند و بتوانند به میزان فروش بهتری در اوایل انتشار دست پیدا کنند.

پس از انتشار یک بازی که از قفل دنوو بهره‌مند است، اگر این بازی کرک شود دیگر خبری از قفل در آن نخواهد بود. البته یک حالت دیگر نیز وجود دارد که پیش‌تر توسط شرکت کپکام انجام شده است. این شرکت از قفل دنوو تنها در بدو انتشار بازی‌های خود استفاده می‌کند و پس از چند ماه که به فروش خوبی دست پیدا کرد، قفل را از روی بازی حذف می‌کند. شاید این امر برای بازی دث استرندینگ و استودیو کوجیما پروداکشنز هم صادق باشد.

تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding برابر است با دوم ماه ژوئن (۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹). این بازی موفق شده است در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کند. بخشی از نظر زومجی را در مورد این اثر در زیر مطالعه می‌کنید:

بازی دث استرندینگ در نهایت به محصولی کاملا سلیقه‌ای تبدیل شده است. هرچند بازی انواع و اقسام سازه‌ها، آیتم‌ها و اسلحه را دارد اما در نهایت گیم‌پلی متفاوت آن نمی‌تواند تمام بازیکنان را مجذوب خود کند. البته اگر با آن کنار بیایید و وظیفه سم را به عنوان یک پورتر قبول کنید، نهایت لذت را از دنیای بازی خواهید برد. دث‌استرندینگ چه در ارائه داستانی اوریجینال و چه در زمینه طراحی و موسیقی توانسته تا محصولی درخور را ارائه کند. اگر تجربه‌ای متفاوت می‌خواهید دث استرندینگ بازی شما خواهد بود در غیر این صورت بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده