// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

آخرین دمو Nioh 2 امروز در دسترس قرار می‌‌گیرد

تیم نینجا با انتشار یک تیزر اعلام کرده است که آخرین نسخه دمو محدود و عموی Nioh 2 با نام The Last Chance Trial هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بازی Nioh 2 در تاریخ ۲۳ اسفند ماه (۱۳ مارس) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و از نظر داستان، پیش درآمدی برای نسخه اول است. استودیو تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده Nioh 2، در گذشته اعلام کرده بود که در نسخه دوم، شاهد المان‌ها و موارد جدیدی هستیم که تجربه‌ی بازیکن را گسترش می‌دهد. برای مثال در Nioh 2 بازیکنان می‌توانند خود را به یک یوکای (شیاطین داخل بازی) تبدیل و از قدرت آن‌ها استفاده کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تیم نینجا تیزر جدیدی را از Nioh 2 منتشر کرده است که مربوط به دمو The Last Chance Trial است. The Last Chance Trial را می‌توان آخرین دمویی دانست که قبل از عرضه Nioh 2 در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. کاربران از امروز ساعت ۱۱:۳۰ صبح به‌وقت ایران تا ۱۱:۲۹ دقیقه صبح ۱۲ اسفند ماه (دو مارس) می‌توانند این دمو رایگان را تجربه کنند. در ادامه مشخص شده است که The Last Chance Trial شامل سه مرحله است که بازیکنان با کامل کردن اولین مرحله، یک کلاه‌خود جنگی را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که بخش شخصی‌سازی کاراکتر در این نسخه دمو به‌صورت کامل در اختیار کاربر قرار داده می‌شود و می‌توانید کاراکتر ساخته شده خود را به نسخه اصلی انتقال دهید، اما پیشرفت‌های شما در The Last Chance Trial به بازی اصلی منتقل نمی‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از The Last Chance Trial را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده