نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پوستر زیبایی به سبک فیلم‌ها از The Last of Us Part II منتشر شد

یکی از طرفداران The Last of Us Part II طرح هنری جدیدی از آن منتشر کرده است که کاراکترهای اصلی بازی را به‌شکل باشکوهی به نمایش می‌گذارد.

بازی The Last of Us Part II برای انتشار در خردادماه سال آینده برنامه‌ریزی شده است و بدون شک استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) کار دشواری را برای تولید دنباله‌ی یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های تمام دوران در پیش دارد. بازی The Last of Us که در سال ۲۰۱۳ روانه‌ی بازار شد، نه‌تنها از نظر تجاری موفق ظاهر شد و تحسین منتقدان را به‌دنبال داشت، بلکه به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی حساب‌شده و بی‌نظیرش به یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین بازی‌های دهه‌ی گذشته بدل شد. در نسخه‌ی دوم همچنان رابطه‌ی جوئل و الی در مرکز توجه قرار دارد و تصویر هنری تازه‌ی بازی به‌شکل باشکوهی نشان می‌دهد که چه چیزی این مجموعه را تا این اندازه منحصربه‌فرد و خاص کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربری با نام Shinobi2u طرح هنری جدیدی از بازی The Last of Us Part II را در وب‌سایت DeviantArt منتشر کرده است که کاراکترهای آشنای مجموعه را در قالب پوستر فیلم‌ها در معرض نمایش قرار می‌دهد. در مرکز این پوستر شاهد تصاویری از مهم‌ترین لحظات نسخه‌ی اول هستیم و بخش پایینی آن نیز ظاهر جوئل و الی در بازی The Last of Us Part II را به نمایش می‌گذارد. یکی از کلیکرهای بازی نیز در پس‌زمینه‌ی این پوسترِ زیبا دیده می‌شود و حس ترس و وحشت را به آن تزریق می‌کند. استودیوی ناتی داگ این پوستر را در صفحه‌ی رسمی خود در اینستاگرام نیز به اشتراک گذاشته است تا افراد بیشتری بتوانند از تماشای آن لذت ببرند.

بازی The Last of Us Part II

بازی The Last of Us Part II پس از انتشار اطلاعیه‌ای که به تاخیر آن اشاره داشت، دوباره در سکوت خبری فرو رفت. بااین‌حال، مدتی پیش سازمان ESRB این بازی را رده‌بندی سنی کرد و رده‌ی سنی M یا جوانان را برای آن در نظر گرفت. همچنین اخیراً یکی از کاربران Dreams بخش‌هایی از جدیدترین اثر ناتی داگ را پیش از عرضه‌ی آن با گرافیک کنسول پلی‌ استیشن 1 طراحی کرد که کاملاً یادآور بازی‌های آن دوران بود. بازی The Last of Us Part II در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۹ (۲۹ مِه ۲۰۲۰) منحصراً در دسترس کاربران پلی‌ استیشن 4 قرار می‌گیرد و از حالا می‌توان برای پیش خرید آن اقدام کرد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده