// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

تریلر روز عرضه بازی Journey to the Savage Planet منتشر شد

علاقه‌مندان به بازی‌های اکتشافی، هم‌اکنون می‌توانند بازی Journey to the Savage Planet را روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند.

Journey to the Savage Planet، یک بازی اول شخص است که توسط استودیو تایفون (Typhon Studios) توسعه داده شده است و هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند آن را تجربه کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان در این بازی می‌توانند به اکتشاف و گشت‌وگذار در محیط‌های مختلف از جمله AR-Y 26 و سایر نقاط بپردازند. در این بازی، بازیکن در نقش یکی از اعضای Kindred Aerospace قرار می‌گیرد و منابع شما در بازی کاملا محدود است. ازاین‌رو بازیکنان با اسکن گرفتن از مواد اولیه مختلف، می‌توانند آن‌ها را با پرینتر سه‌بعدی، پرینت کنند و آیتم‌های مدنظر خود را بسازند.

همچنین اسکن کردن گیاهان و موجودات باعث می‌شود تا بتوانید منفعت‌های مختلفی را کسب کنید. حتی امکان دارد بتوانید زبان آن‌ها را متوجه شوید و با آن‌ها صحبت کنید. از دیگر ویژگی‌های این بازی هم می‌توان‌‌به پلتفرمینگ‌های مختلف اشاره کرد که در طول اکتشاف خود با آن‌ روبه‌رو می‌شوید. این در حالی است که استودیو تایفون از یک حالت کوآپ دونفره هم برای بازی خود استفاده کرده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتری را در اکتشافات کسب کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که نسخه پی سی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده