// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

تریلر گیم پلی بازی موبایل Devil May Cry به همراه تاریخ انتشار آن منتشر شد

شرکت کپکام با انتشار تریلری از نسخه موبایل مجموعه دویل می کرای یعنی Devil May Cry Mobile، تاریخ عرضه این بازی را مشخص کرد.

Devil May Cry بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شرکت کپکام است که طرفدارانش، مدت‌ها بود که منتظر معرفی نسخه جدید آن بودند. بازی DmC: Devil May Cry که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد، توسط استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) ساخته شده بود و از لحظه‌ی معرفی شدن آن بحث‌های جنجالی بسیار زیادی پیرامون آن شکل گرفت اما با انتشار بازی Devil May Cry 5 در سال جاری این سری توانست باری دیگر احیا شود و نظرات مثبت بازیکنان را به خود جلب کند.

Devil May Cry را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های هک اند اسلش دانست که در میان نسخه‌های عرضه شده از این سری، Devil May Cry 3 محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبان دارد. به‌تازگی تریلر گیم پلی جدیدی برای بازی Devil May Cry Mobile با نام Pinnacle of Combat منتشر شده است که با الهام گرفتن از محیط و مدل‌های بازی Devil May Cry 3، یک دانته جوان را نشان می‌دهد که در حال نبرد با انبوهی از موجودات آشنا و همچنین برادرش در نبرد معروف آنان است. این بازی نسخه‌ای از مبارزات بیرحمانه‌ی سری Devil May Cry را با کنترل‌های ساده شده به بازیکنان ارائه خواهد داد. در ادامه می‌توانید تریلر متشر شده را تماشا کنید.

نسخه آزمایشی (بتا) این بازی در تاریخ نامشخصی در آینده در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و در آن شما می‌توانید به‌جای دانته بازی کنید. شخصیت‌های دیگر این مجموعه نیز درنهایت هنگام انتشار بازی برای آیفون و اندروید در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار خواهند گرفت.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده