// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر روز عرضه بازی The Animals of Planet Zoo منتشر شد

بازی The Animals of Planet Zoo به همراه تریلری برای پی سی منتشر شد.

در جریان نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو، بازی شبیه‌ساز Planet Zoo برای اولین‌بار معرفی شد. بازی Planet Zoo یک اثر جذاب و دوست‌داشتنی است که توسط استودیو Frontier Developments در سبک شبیه‌سازی ساخته شده است. این اثر را می‌توان دنباله‌ای معنوی برای بازی Zoo Tycoon دانست، ساخته استودیو Frontier از تمامی تجربیات مربوط‌به بازی قبلی خود یعنی Planet Coaster نیز برای ساخت این بازی استفاده کرده است. این بازی بالاخره هم اکنون در دسترس بازیکنان پی سی قرار گرفته است و نقدهای اولیه‌ی بازی تا به الان مثبت بوده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام انتشار بازی را تماشا کنید.

بازی Planet Zoo به شما این امکان را می‌دهد تا باغ وحش رویایی خود را بسازید؛ چیزی که سازندگان «شبیه‌ساز فوق‌العاده باغ‌وحش» می‌نامند. Frontier Developments اعلام کرده است که حیوانات این بازی از معتبرترین حیوانات در بازی‌های ویدیویی خواهند بود. به‌عنوان مثال، گرگ‌ها ذهنیتی مشابه با زندگی واقعی راجع به دسته‌های خود دارند. اگر فقط یک گرگ را در باغ وحش خود قرار دهید، احتمالا او دوام نخواهد آورد. در بازی Planet Zoo شما می‌توانید بیش از ۵۰ حیوان را به باغ وحش خود بیاورید. به‌دلیل اینکه هر کدام از حیوانات به نحوه‌ی منحصر‌به‌فرد خود شبیه‌سازی شده‌اند، پس از مدتی می‌توانید ببینید که چگونه به سرعت این بازی به یک شبیه‌سازی عمیق از باغ وحش تبدیل خواهد شد.

این بازی برای شروع شامل یک کمپین گسترده و یک حالت Sandbox برای ساختن هر آنچه که قصدش را دارید خواهد بود. برای وارد کردن حیوانات جدید به باغ وحش خود، شما باید زیستگاه‌های خاصی را ساخته و شرایط خاصی را برآورده کنید و هنگامی که توانستید حیوانات را وارد باغ وحشتان کنید، می‌توانید از سیستم تولیدمثل درون بازی برای افزایش جمعیت گونه‌های خاص استفاده کنید. این بازی حتی ژنتیک حیوانات را در دسترس شما قرار می‌دهد که می‌توانید برای تغییر اندازه‌، باروری و موارد دیگر حیوانات آن‌ها را تغییر دهید.

می‌توان گفت که این بازی برای کسانی که به باغ وحش علاقه دارند، بازی بسیار جذابی خواهد بود. بازی The Animals of Planet Zoo هم‌اکنون روی پی سی در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده