// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید Planet Zoo ما را با دنیای چشم‌نواز آن آشنا می‌کند [گیمزکام 2019]

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2019 تریلری جدید از بازی Planet Zoo منتشر شده است که دنیای زیبای آن را نشان می‌دهد.

بازی Planet Zoo یک اثر جذاب و دوست‌داشتنی است که توسط استودیو Frontier Developments در سبک شبیه سازی ساخته شده است. این اثر را می‌توان دنباله‌ی معنوی بازی Zoo Tycoon دانست. بر اساس جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد محبوب Gamescom 2019، تریلری جدید از این بازی سرگرم‌کننده منتشر شده است که محیط زیبا و دلنشین آن را به‌تصویر می‌کشد.

همان‌طور که در تریلر نیز قابل مشاهده است، اولین مساله‌ای که توجه شما را جلب خواهد کرد جذابیت حیوانات این بازی است. اگرچه قرار گرفتن این موجودات در کنار بازدیدکنندگانی که به‌شکل کارتونی طراحی شده‌اند کمی عجیب به‌نظر می‌رسد، اما احتمالا مشکلی وجود نخواهد داشت. این مساله ما را به‌یاد بازی‌های ورزشی می‌اندازد که در آن میزان جزییات تماشاگران از خودِ بازیکنانی که مهره‌های اصلی آن بازی محسوب می‌شوند، کمتر است؛ همان مساله در این‌جا هم اعمال شده است. تقریبا تمامی کسانی که وارد این بازی خواهند شد، به‌دنبال تماشا کردن و زیرنظر قرار دادن بازدیدکنندگان نیستند و می‌خواهند حرکات حیوانات و به‌عنوان مثال بازی کردن بچه فیل با توپ را تماشا کنند. تریلر جدید بازی Planet Zoo در زیر قابل مشاهده است:

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی همچنین روی بخش داستانی هم تمرکز به‌خصوصی خواهد داشت؛ به‌طوری که قادر خواهید بود باغ‌ وحش خود را بسازید، جمعیت حیوانات را کنترل کنید و حتی با دست‌کاری ژنوم حیوانات مختلف، گونه‌های تقویت‌شده‌ای خلق کنید، اندازه‌ی آن‌ها و حتی طول عمر آن‌ها را نیز کنترل کنید. به‌طول کلی در Planet Zoo شما با سیستم پرورش حیوانات و مراقبت از آن‌ها سر و کار دارید و متوجه خواهید شد که در باغ‌وحش‌های دنیای واقعی برای نگهداری و تکثیر گونه‌های در حال انقراض چه زحمات و سختی‌هایی کشیده می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Planet Zoo برابر خواهد بود با ۵ ماه نوامبر (۱۴ آبان ماه) که قرار است به‌صورت انحصاری برای پی سی عرضه شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده