// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

سلاح جدید بازی Luigi’s Mansion 3 با انتشار تریلری معرفی شد

سلاح جدید بازی Luigi’s Mansion 3 با نام Poltergust G-00 با انتشار تریلری معرفی شد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار بازی Luigi’s Mansion 3 به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ روانه بازار شد و توانست نمرات خوبی را از منتقدین دریافت کند. این بازی به‌عنوان سومین اثر ساخته شده از این مجموعه، قرار است گیمر را در شخصیت لوییجی محبوب در یک هتل بزرگ و مخوف تنها بگذارد تا در این راه با روح‌های مختلف روبه‌رو شود و آن‌ها را از بین ببرد. به‌تازگی یک سلاح جدید با نام Poltergust G-00 برای کمک به لوییجی معرفی شده است که همان نسخه‌ی جدید و بهتر شده‌ی Cleaner-Slash-Weapon محسوب می‌شود.

نینتندو به‌تازگی ویدیوی جدیدی منتشر کرده است که حتی مطابق با استانداردهای خود آن‌ها نیز عجیب غریب و شلوغ است اما یک تبلیغ عالی برای سلاح جدید Poltergust G-00 محسوب می‌شود. این تریلر توانایی‌های این سلاح از Slam Attack و Strobe Light گرفته تا حرکت انفجاری و توانایی احضار Gooigi را معرفی و توصیف می‌کند. همچنین دیدن این تریلر بسیار سرگرم کننده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

بازی Luigi’s Mansion 3 هم‌اکنون به‌صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است و توانسته بزرگ‌ترین لانچ سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم نینتندو سوییچ در UK را داشته باشد.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده