نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵

تریلر جدید بازی Luigi’s Mansion 3 محتوای کلی آن را به تصویر می‌کشد

به فاصله پنج روز مانده به انتشار بازی مورد انتظار Luigi’s Mansion 3، شعبه انگلیس نینتندو تریلری را به‌منظور آشنایی با محتوای کلی بازی منتشر کرد.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره تا چند روز آینده بازی Luigi’s Mansion 3 به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ روانه بازار می‌شود. این بازی به‌عنوان سومین اثر ساخته شده از این مجموعه، قرار است گیمر را در شخصیت لوییجی محبوب در یک هتل بزرگ و مخوف تنها بگذارد تا در این راه با روح‌های مختلف روبه‌رو شود و آنها را از بین ببرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که نینتندو علاوه‌بر حالت داستانی و تک‌نفره، برنامه‌هایی برای حالت چندنفره بازی نیز تدارک دیده است؛ تا جایی که حتی چند روز پیش تریلر گیم‌پلی یکی از دو حالت چندنفره بازی به اسم ScreamPark را نیز منتشر کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، شعبه انگلیس نینتندو به فاصله پنج روز مانده به عرضه بازی Luigi’s Mansion 3، تریلری با هدف نمایش محتوای کلی بازی منتشر کرده است تا مخاطبان پیش از عرضه بازی با حال و هوای آن آشنا شوند. در ویدیوی پیش‌رو، علاوه‌بر گیم‌پلی و مکانیزم‌های بازی، دشمنان متنوع و حالت‌های گوناگون آن، سرنوشت و دلیل ورود لوییجی به این عمارت ترسناک نیز نشان شده است. در ادامه شما را به تماشای جدیدترین تریلر منتشر شده از یکی دیگر از بازی‌های بزرگ کنسول سوییچ یعنی بازی Luigi’s Mansion 3 دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Luigi’s Mansion 3 قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر (نهم آبان ماه ۱۳۹۸) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سویچ روانه بازار شود. حال باید منتظر ماند و دید این بازی نیز می‌تواند محبوب ظاهر شود و روند موفقیت نینتندو سوییچ را ادامه دهد یا اولین شکست این کنسول هیبریدی را باید Luigi’s Mansion 3 دانست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده