نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر جدید Luigi’s Mansion 3 ما را بیشتر با حالت ScreamPark آشنا می‌کند

به فاصله یک هفته مانده به انتشار بازی Luigi’s Mansion 3، تیم سازنده تریلر یکی از حالت‌های چند نفره بازی به اسم ScreamPark را منتشر کرد.

دارندگان نینتندو سوییچ مدت‌ها است منتظر تجربه نسخه جدید و سوم بازی Luigi’s Mansion هستند. بازی Luigi's Mansion 3 گیمر را با شخصیت لوییجی محبوب و دوست‌داشتنی در یک عمارت مخوف و مرموز تنها می‌گذارد تا در این راه ترسناک با روح‌های مختلف روبه‌رو شده و آنها را از بین ببرد. از زمان معرفی بازی، نینتندو همواره وعده یک تجربه تک نفره جذاب را به طرفداران خود داده است. اگر زومجی را دنبال کرد باشید، اطلاع دارید که چندی پیش تیم سازنده بازی ویدیویی را منتشر کرد تا گیمر بیش از پیش با حالت چندنفره بازی نیز آشنا شود؛ در آن نمایش مشخص شد که بازی Luigi's Mansion 3 دارای دوحالت چند نفره متفاوت است. حال در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو ترلیر گیم‌پلی یکی از این دو حالت به اسم ScreamPark را منتشر کرده است تا با جزییات و مکانیزم آن بیشتر آشنا شویم.

حالت ScreamPark حالتی رقابتی برای دو تا هشت نفر است. گیمر به همراه دوستان خود می‌توانند در دو تیم لوییجی و گوییجی با هم به رقابت بپردازند. همان‌طور که در این ویدیو مشخص شده، این حالت از سه مینی گیم متفاوت تشکیل شده است و افراد می‌توانند از بین آنها یکی را انتخاب کرده و بازی را تجربه کنند. مینی گیم‌ها شامل شکست دادن روح‌ها، جمع کردن سکه‌های موجود و رسیدن به هدف‌های مشخص شده در آن مرحله است. باید توجه داشته باشید که مدت زمان تمام این بازی‌ها مشخص و محدود است. در ادامه شما را به تماشای تریلر تازه منتشر شده از حالت ScreamPark بازی Luigi's Mansion 3 دعوت می‌کنم:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Luigi's Mansion 3 قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر (نهم آبان‌ماه ۱۳۹۸) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سویچ عرضه شود. با توجه به نمایش‌ها و اطلاعات منتشر شده از آن، به‌نظر شما بازی Luigi's Mansion 3 می‌تواند به یکی دیگر از آثار موفق و بزرگ کنسول سوییچ تبدیل شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.ّ


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده