// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

تریلر War in the Pacific بازی Battlefield V خبر از بازگشت یک نقشه کلاسیک می‌دهد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شده که در جریان آن شاهد بازگشت نقشه محبوب Wake Island هستیم که در ‌Battlefield 1942 حضور داشت.

چندی پیش بود که اعلام شد به‌زودی تریلر جدیدی از بازی Battlefield V منتشر می‌شود که در جریان آن محتویات آپدیت آینده بازی را مشاهده خواهیم کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی بتلفیلد V تریلر جدیدی این بازی را با نام War in the Pacific را منتشر کرده است.

در جریان تریلر منتشر شده، استودیو دایس محتویات آپدیت The Pacific را به‌نمایش می‌گذارد. در این به‌روزرسانی شاهد اضافه شدن نقشه Wake Island به بازی بتلفیلد 5 هستیم؛ نقشه‌ای که برای اولین بار در بازی Battlefield 1942 مورد استفاده قرار گرفته بود. جدا از نقشه Wake Island، دو نقشه دیگر هم در جریان آپدیت The Pacific به بازی Battlefield 5 اضافه می‌شود که یکی از آن‌ها Iwo Jima نام دارد. این نقشه هم برای اولین بار در بتلفیلد 1942 حضور داشته است.

هر دو نقشه ذکر شده با ظاهری بازسازی شده و محتویات جدیدی به بازی اضافه می‌شوند. از دیگر محتویات این آپدیت که پنجمین چپتر بتلفیلد V است، می‌توان‌به اضافه شدن نیروهای ژاپن و آمریکا هم اشاره کرد. در انتها مشخص شده است که آپدیت The Pacific در تاریخ ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر) عرضه خواهد شد. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده را مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Battlefield V توانسته است از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Battlefield V دو روی متضاد دارد؛ روی اول یک بخش داستانی ضعیف با مراحلی بسیار ساده و خسته‌کننده، هوش مصنوعی ضعیف و روایت داستان بسیار سطحی و روی دوم، یک بخش چندنفره بسیار جذاب و سرگرم‌کننده با انواع و اقسام حالت‌های بازی متنوع و در راس همه آن‌ها حالت Grand Operation که در این نسخه به یک نوع تکامل و بلوغ خاص رسیده است. همین مساله ساخته جدید دایس را به اثری کاملا مناسب برای علاقه‌مندان به تجربیات چندنفره و شاید خسته‌کننده برای طرفداران بازی‌های داستانی تبدیل می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده