// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تیزر بازی Battlefield V نبرد در اقیانوس آرام را نشان می‌دهد

الکترونیک آرتز یک تیزر کوتاه از بسته الحاقی جدید بازی Battlefield V منتشر کرده است که نبرد در اقیانوس آرام را نشان می‌دهد. تریلر کامل فردا منتشر خواهد شد.

بازی Battlefield V با بازگشت به ریشه‌های سری بتلفیلد یعنی جنگ جهانی دوم، طرفداران این سری و نبردهای خونین جنگ جهانی دوم را بار دیگر خوشحال کرد. اگرچه بازی از نظر گیم‌پلی و سبک و سیاق مانند نسخه‌های قبلی مجموعه Battlefield جذاب و گیرا است، اما Battlefield V از همان بدو انتشار از کمبود محتوا رنج می‌برد. از این‌رو استودیو دایس و شرکت Electronic Arts مصمم شدند تا با ساخت و انتشار محتوای جدید برای این بازی شوتر، آن را غنی‌تر کنند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، تازه‌ترین محتوایی که قرار است برای این بازی معرفی شود، میدان نبرد را به هزاران کیلومتر دورتر یعنی در جبهه‌ی اقیانوس آرام می‌برد. این محتوا به واسطه‌ی یک تیزر کوتاه معرفی شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

پیش‌تر نیز می‌دانستیم که قرار است محتوایی با این مضمون برای Battlefield 5 منتشر شود، اما زمان آن مبهم بود. قطعا این تیزر تنها برای هایپ کردن طرفداران منتشر شده است و طبق گفته‌ی الکترونیک آرتز، قرار است تریلر کامل آن فردا مورخ ۲۳ ماه اکتبر (یکم آبان ماه) منتشر شود. بازی Battlefield V در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

نظر شما در رابطه با این تیزر و محتوای جدید بازی چیست؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده