نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

از جنون هندسام جک تا آشوب در پاندورا؛ نگاهی به‌ داستان سری Borderlands

در این آیتم ویدیویی از برنامه‌های لودینگ، داستان سری بوردرلندز را زیر ذره‌بین برده‌ایم تا آماده‌تر از همیشه، سراغ سومین قسمت از این سری تحسین‌شده، پرطرفدار و دیوانه‌وار برویم. همراه زومجی باشید.

سری بازی‌های Borderlands از آن بازی‌هایی هستند که بدون شک تمامی گیمرها اسم آن را شنیده‌اند. بدون ذره‌ای تردید می‌توان گفت، قشر کثیری از گیمرها این سری را تجربه و با این آثار، خاطرات بسیار زیادی را ثبت کرده‌اند. بازی‌های «بوردرلندز» در هنر هشتم از اهمیت واقعا بالایی برخوردار هستند. آثاری که درکنار ارائه‌ی گیم‌پلی شدیدا سریع، یک جهان واقعا بزرگ با دنیایی از سلاح‌های مختلف و صدالبته، ارائه‌ی تجربه‌هایی شدیدا مفرح از جنس همکاری چندنفره (آنلاین یا آفلاین) توانستند جایگاهی ویژه را در میان گیمرها پیدا کنند و یکی از بهترین آثار لوترشوتر تاریخ صنعت بازی را به‌بازیکنان تقدیم کردند. حالا کنار این موارد، یک دنیاسازی شگفت‌انگیز با داستان‌هایی واقعا جذاب را قرار دهید؛ داستان‌هایی که در عین سادگی، پیچیدگی‌ها و پیچش‌های خاص خود را هم دارند و گیمر را به‌بهترین شکل ممکن همراه خود می‌کنند. در ورای تمامی این موارد، سبک گرافیکی و طنز خاص بازی را داریم که همه‌ی این قطعات پازل‌مانند را کنار یکدیگر می‌چسباند و این سری را ویژه می‌کند.

حالا که سومین قسمت از این مجموعه بازی منتشر شده، زومجی فرصت را مناسب دیده و در آیتمی مفصل از برنامه‌های هفتگی لودینگ، به‌داستان سری بازی‌های بوردرلندز پرداخته است. داستانی که اگر بخواهیم طبق خط داستانی این سری پیش برویم، از قسمت اول آغاز می‌شود، در بازی Borderlands: The Pre-Sequel ادامه پیدا می‌کند، در Borderlands 2 به‌نتیجه می‌رسد و در Borderlands 2: Commander Lilith and the Fight For Sanctuary ماجراهای قسمت سوم را پایه‌ریزی می‌کند. این آیتم، یکی از بخش‌های ۶۵مین قسمت از سری برنامه‌های هفتگی لودینگ است. در لودینگ ۶۵ از دموی فیفا ۲۰ و ۱۵ سالگی کنسول دریم‌کست هم گفته‌ایم و اگر این موضوعات نیز برای شما جالب است و هنوز قسمت ۶۵ لودینگ را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سراغش بروید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده