// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵

پنج تیم دیگر از دور مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO حذف شدند

تیم‌های Na'Vi ،Team Liquid و G2 Esports امروز برای کسب جواز حضور در مرحله حذفی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO به مصاف رقبای خود می‌روند.

مرحله New Legends Stage مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از روز چهارشنبه شروع شده است و شانزده تیم نهایی مسابقات در فرمتی سوئیسی در حال رقابت با یکدیگر هستند. با اینکه هنوز یک روز تا پایان این مرحله باقی مانده است ولی شاهد اتفاقات جالبی بوده‌ایم که با عکس‌العمل‌های مختلف طرفداران ورزش الکترونیک از جمله بازی کانتر استرایک همراه بوده است.

در فرمت برگزاری سوئیسی تیمی که بتواند از مجموع پنج بازی خود سه پیروزی کسب کند به مرحله بعدی صعود خواهد کرد و تیمی که سه نتیجه باخت را ثبت کند از دور مسابقات کنار می‌رود. در این بین بازی‌های راند اول و دوم به صورت best-of-one برگزار می‌شود و بازی‌هایی که باعث صعود و حذف یک تیم خواهد شد با فرمت best-of-three پیگیری می‌شوند.

Berling Major 2019 CSGO

دو تیم ENCE و NRG Esports در روزهای اول و دوم نتایج قابل توجهی به‌دست آوردند و با پیروزی در راند سوم توانستند به عنوان تیم‌های اول و دوم این مرحله به بخش حذفی مسابقات صعود کنند. هر دو تیم در پروسه صعود خود به مرحله اصلی مسابقات تیم‌های قابل توجهی را شکست دادند. تیم ENCE در راندهای دوم و سوم با شکست تیم‌های Vitality و MIBR توانست جواز حضور در مرحله حذفی را دریافت کند. در سمت دیگر تیم NRG Esports یکی از سخت‌ترین هفته‌های خود را با پایانی شیرین به انتها رساند. این تیم در مرحله اول با کسب نتیجه ۱۶:۱۴ در مقابل تیم Renegades به پیروزی دست یافت و در راند دوم تیم Liquid را که در حال حاضر صدرنشین رنکینگ بازی CS:GO است با نتیجه ۱۶:۹ زمین‌گیر کرد. در سومین راند مرحله New Legends Stage تیم NRG بایستی با تیم Astralis روبه‌رو می‌شد؛ بازی‌ای که در دو نقشه Train و Nuke برگزار شد و تیم NRG با کسب نتایج ۳۱:۲۸ و ۱۶:۴ تیم سوم رنکینگ بازی را در هم کوبید.

دانلود از آپارات

تیم ENCE در آخرین رنکینگ منتشر شده از بازی کانتر استرایک در جایگاه چهارم و تیم NRG Esports نیز در جایگاه پنجم قرار داشته است. این دو تیم با توجه به جایگاهی که در این مرحله به‌دست آورده‌اند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی Counter Strike: Global Offensive را به خود جلب کرده‌اند.

در کنار تیم‌های ENCE و NRG Esports تا به این لحظه سه تیم Astralis ،AVANGAR و Team Vitality نیز صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات قطعی کرده‌اند. در سمت دیگر تیم‌های MIBR ،Faze Clan ،DreamEaters ،North و Ninjas in Pyjamas با توجه به شکست‌هایی که در مقابل رقبای خود ثبت کرده‌اند از دور مسابقات حذف شده‌اند و فقط شش تیم دیگر از مجموع شانزده تیم حاضر در این مرحله در دور مسابقات باقی مانده‌اند.

دانلود از آپارات

امشب شش بازی دیگر پیگیری خواهد شد که فقط سه تیم دیگر شانس صعود به مرحله بعدی را خواهند داشت. تیم‌هایی مانند G2 Esports ،mousesports ،NaVi ،Team Liquid و Renegades آخرین شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی امتحان خواهند کرد. بازیکنان Team Liquid در روزهای اخیر یکی از بدترین مسابقات خود را در چند ماه اخیر تجربه کرده‌اند که در صورت باخت در مقابل تیم mousesports بایستی صدرنشینی رنکینگ بازی کانتر استرایک را به کلی فراموشی کنند.

زمان رقابت‌های آخرین راند مسابقات به وقت تهران

Renegades۱۴:۳۰G2 Esports
mousesports۱۷:۴۵Team Liquid
CR4ZY۲۱:۰۰Na'Vi

علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی CS:GO می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ امروز با مراجعه به کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده