نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷

تریلرهای جدید بازی Gears 5 با محوریت حالت‌ Escape و Map Builder

با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Gears 5 استودیوی کوالیشن، ناشر بازی تریلرهای جدیدی از حالت Escape و Map Builder بازی منتشر کرده است.

یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال را می‌توان نسخه پنجم سری محبوب Gears of War دانست. بازی Gears 5 تا حدود یک ماه آینده عرضه خواهد شد و مایکروسافت حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است. تیم سازنده بازی نیز از یک بازی بزرگ و هیجان‌انگیز، چه از نظر بخش داستانی و چه از نظر بخش چندنفره، خبر داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، تریلرهایی از حالت‌های جدید بازی مثل Escape و Map Builder منتشر شده است تا بتوانید بیشتر با مکانیزم آنها آشنا شوید.

ویدیو اول مربوط به نمایش گیم‌پلی و مکانیزم حالت چند نفره بازی به اسم Escape است. همان‌طور که از نام آن پیدا است در این حالت که کوآپ سه نفره است، بازیکنان در کنار یکدیگر باید از دست دشمنان بازی فرار کنند و آن‌ها را از بین ببرند. حالت Escape شباهت‌های زیادی به حالت زامبی مجموعه Call of Duty دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر دوم اما مربوط به حالت Map Builder است. این حالت از بازی به شما این امکان را می‌دهد که نقشه، دشمنان و موارد فراوانی از حالت Escape را با سلیقه و خلاقیت خود طراحی کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چند روز گذشته به‌طور رسمی باندل بازی Gears 5 ایکس باکس وان ایکس معرفی شد. در این باندل علاوه‌بر کنسول و یک کنترلر با طرح بازی، تمام بازی‌های مجموعه Gears of War موجود است. در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه‌گشایی از این کنسول زیبا را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

این کنسول زیبا و خاص قرار است همزمان با عرضه بازی Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار بگیرد. با توجه به نمایش‌ها و تریلرهایی که تا امروز از بازی منتشر شده، به‌نظر شما این نسخه از بازی می‌تواند برای مایکروسافت و ایکس باکس موفقیت به ارمغان بیاورد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده