نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر باندل ایکس باکس وان ایکس بازی Gears 5 منتشر شد

مایکروسافت برای طرفداران مجموعه Gears of War باندل ایکس باکس وان ایکس ویژه‌ای طراحی کرده که قرار است به‌زودی در بازار عرضه شود.

نسخه پنجم مجموعه محبوب مایکروسافت یعنی Gears of War کمتر از یک ماه آینده برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌‌شود. مایکروسافت به دلیل نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، باندل جدید و زیبایی از کنسول خود با حال‌وهوای Gears 5 را معرفی کرد. این باندل که اولین نسخه خاص کنسول ایکس باکس وان بعد از عرضه نسخه پروژه اسکورپیو نیز به حساب می‌آید، اتمسفر بازی را به زیباترین شکل به تصویر کشیده است. طراحی و تولید این نسخه از کنسول را مایکروسافت به کمک کوالیشن، ناشر بازی، انجام داده‌ است. علاقه‌مندان به این نسخه می‌توانند با پرداخت ۴۹۹ دلار آن را پیش خرید کنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این باندل جذاب را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

خبر خوش برای طرفداران مجموعه Gears of War این است که در این باندل محتویات جالبی برای آنها تدارک دیده شده است؛ علاوه‌بر کد نسخه آلتیمیت بازی Gears 5، چهار نسخه قبلی این مجموعه نیز ضمیمه آن شده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که در گذشته تصاویری از کنترلر جدید و خاص ایکس باکس وان با طرح بازی Gears 5 منتشر شده بود؛ شما می‌توانید این کنترلر زیبا را به‌صورت جداگانه نیز در تاریخ ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) با قیمت ۷۹.۹۹ دلار خریداری کنید. در تصویر جدید تازه نشان داده شده، پایه شارژ این کنترلر با طرح مشابه نیز وجود دارد که برچسب قیمت ۴۹.۹۹ دلاری برای آن انتخاب شده است.

کنترلر ایکس باکس واناگر طرفداران این مجموعه هنوز راضی نشده‌اند، بدانند قرار است با تجهیزات و لوازم جذاب بیشتری روبه‌رو شوند؛ به‌عنوان مثال هدست‌، موس و کیبورد و یک هارد دو ترابایتی سی‌گیت با طرح بازی برای عرضه برنامه‌ریزی شده‌اند که در ادامه می‌توانید تصاویر آنها را مشاهده کنید.

بازی Gears 5

نظر شما به‌عنوان طرفدار این مجموعه و به‌خصوص نسخه پنجم آن چیست؟ آیا با تمام این اقدامات می‌تواند توقعات را برآورده کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع theverge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده