نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۵۸: اسپلینتر سل، ماریو میکر و لوکاس پوپ

در پنجاه و هشتمین قسمت لودینگ سری به اسپلینتر سل می‌زنیم، از مراحل جذاب ماریو میکر می‌گوییم و لوکاس پوپ را معرفی می‌کنیم.

در لودینگ ۵۸ بالاخره نوبت به سم فیشر و مجموعه فوق‌العاده محبوب اسپلینتر سل رسید. در این قسمت از لودینگ نگاهی کلی به این مجموعه می‌اندازیم و از دلایل محبوبیت بالای آن حرف می‌زنیم. همچنین در حین این آیتم به بازی‌های منتشر شده از این مجموعه هم سر می‌زنیم و داستان آن را به‌صورت کلی مرور می‌کنیم.

اما بخش تاپ فایو لودینگ این هفته به ماریو،‌ معروف‌ترین لوله‌کش دنیا، اختصاص دارد. به مناسبت انتشار بازی Super Mario Maker 2 سری زدیم به بهترین، جذاب‌ترین و سخت‌ترین مراحل نسخه اول این بازی تا با هم ذهن‌های خلاق طرفداران این بازی محبوب را کندوکاو کنیم. اما این هفته، لودینگ یک آیتم جدید هم دارد؛ آیتمی که در آن سعی کرده‌ایم هر از چند گاهی یکی از بازی‌سازان معروف را معرفی کنیم که قرعه در این قسمت به لوکاس پوپ افتاد. در این آیتم نسبتا کوتاه، کارنامه کاری این بازی‌ساز خوش‌ذوق را با هم بررسی می‌کنیم.

بخش‌های همیشگی برنامه لودینگ نیز در این قسمت وجود دارند. در دماسنج کمی به یوبی‌سافت گیر می‌دهیم و کنسول جدید نینتندو را معرفی می‌کنیم، در تازه‌ها با میثم همراه می‌شویم و بازی‌های کم (!) این هفته را از نظر می‌گذرانیم و در از زومجی بپرسید هم با افشین به بررسی تفاوت‌های نینتندو سوییچ و نینتندو سوییچ لایت می‌پردازیم. لودینگ ۵۸ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده