نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴

۱۶ دقیقه از گیم پلی آغازین بازی The Surge 2 منتشر شد

بازی The Surge 2 نمایش گیم‌پلی جدیدی دریافت کرد؛ نمایشی ۱۶ دقیقه‌ای که گیم‌پلی مراحل آغازین بازی را به‌تصویر می‌کشد.

وقتی درباره‌ی بهترین بازی‌هایی که با الگوگیری از دارک سولز ساخته شده‌اند صحبت می‌کنیم، یکی از بازی‌هایی که باید از آن‌ها نام ببریم بدون شک The Surge است؛ اثری که توانست با الهام از ساخته‌های هیدتاکا میازاکی و استودیوی ژاپنی فرام سافتور و اضافه کردن برخی مکانیک‌های اعتیاد آور و درگیرکننده به آن، معجون مطلوبی به نام سرج را پدید آورد. این بازی را همچنین می‌توان در میان بهترین اکشن-نقش‌آفرینی‌های نسل هشتم کنسول‌های بازی طبقه‌بندی کرد.

به‌جای حال و هوای فانتزی‌ای که در بازی‌هایی چون Lords of the Fallen از آن استفاده شده بود، استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی دک ۱۳ (Deck13) این بازی را با اتمسفر علمی تخیلی توسعه داده است. جهان این بازی اگرچه با هیولاهای افسانه‌ای و سیاهچال‌های عمیق پر نشده اما در عوض روبات‌ها و سربازهای مکانیکی غول‌پیکر آن را احاطه کرده‌اند. نخستین بازی از این مجموعه تجربه‌ی لذت‌بخشی را فراهم می‌کرد که البته خالی از ایراد هم نبود. این درحالی است که The Surge 2 در روزهای آتی به انتشار می‌رسد و طبق نمایش‌های آن مشخص است که مشکلات نسخه‌ی اول را ندارد. به‌تازگی گیم‌پلی جدیدی از این بازی به نمایش در آمده که دقایق ابتدایی بازی را نشان می‌دهد.

گیم‌پلی نخستین دقایق The Surge 2 توسط IGN به نمایش در آمده و شما می‌توانید در این چند دقیقه به‌خوبی پیشرفت‌های بازی را مشاهده کنید. شما در همان لحظات ابتدایی بازی به مصاف دشمنان فرستاده می‌شوید و حتی زمانی که اسلحه‌ی قابلی هم در دست ندارید، به ناچار باید با مشت‌های خالی به نبرد با دشمنان بپردازید. البته مشت‌ها برای مدت طولانی‌ای تنها اسلحه‌ی شما نخواهند بود و خیلی زود می‌توانید لباس‌ها و تجهیزاتی را که دوست دارید، درون بازی پیدا کنید. در این گیم‌پلی می‌توانیم محیط‌های بسته را مشاهده کنیم که در نهایت به محیط باز و بزرگی ختم می‌شوند؛ محیط شهر بازی که پیشتر هم آن را در نمایش‌ها دیده بودیم.

توانایی طراحان این بازی در طراحی محیط‌ها تحسین‌برانگیز است و این مسئله در بازی قبلی کاملا مشهود بود. گویا این ویژگی به نسخه‌ی جدید نیز سرایت کرده. شما می‌توانید در این ویدیو مبارزات روان بازی را مشاهده کنید، مکانیک‌های تازه‌ی گیم‌پلی را ببینید و همچنین انیمیشن‌های تازه‌ی قطع کردن اعضای حریفان را به تماشا بنشینید. این ویژگی یکی از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین مکانیک‌های The Surge است و شما می‌توانید با قطع کردن اعضای بدن حریفان، به زره‌ها و تکه‌های لباس موردنظرتان دسترسی پیدا کنید.

بازی The Surge 2 قرار است در تاریخ بیست و چهارم ماه سپتامبر (دوم مهر سال ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راهی بازارهای جهانی شود. شما می‌توانید در ادامه گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تازه‌ترین بازی الهام گرفته از سری سولز چیست؟ آیا بازی The Surge را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده