// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

تریلر بازی The Surge 2 منتشر شد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، استودیو Deck13 و شرکت فوکس هوم اینتراکتیو، تریلر جدید بازی The Surge 2 را منتشر کردند.

بازی The Surge در سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار شد و در نهایت به یک بازی متوسط تبدیل شد؛ اثری که با الهام گرفتن از بازی‌های سولزبورن و قرار دادن‌شان در جهانی مدرن، سعی داشت مخاطبان این دسته از بازی‌ها را به خود جذب کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه E3 2019، استودیو Deck13 و شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی The Surge 2، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کردند. ویدیو منتشر شده از بازی The Surge 2، یک تریلر سینمایی است که مبارزه کاراکتر داستان را با ربات‌هایی نشان می‌دهد که ظاهری شبیه به انسان دارند. داستان بازی The Surge 2 در شهر جریکو روایت می‌شود؛ جایی که وظیفه دارید یک طوفان مرموز را شناسایی و آن‌ را از بین ببرید.

دراین‌میان ربات‌ها طغیان‌گر و سربازهایی که قانون جنگل را برپا کرده‌اند، مانع از رسیدن شما به اهداف‌تان می‌شوند. حال شما باید در این جهان زنده‌ بمانید و به‌گشت‌وگذار در محیط بپردازید تا بتوانید به هدف‌تان برسید. تیم سازنده اعلام کرده است که The Surge 2 دارای مبارزات چالش‌برانگیز است و سیستم پیشرفت و ارتقای بازیکنان هم عمیق و کاربردی طراحی شده است. ازدیگر ویژگی‌های بازی The Surge 2 هم می‌توان به سیستم لوت بازی اشاره کرد که می‌توانید قطعات بدن دشمنان خود را جمع‌آوری کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی The Surge 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی The Surge 2 در تاریخ دو مهر ماه (۲۴ سپتامبر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده