نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

تاریخ عرضه بازی Warsaw با انتشار تریلری مشخص شد

استودیوی Pixelated Milk با انتشار تریلری از بازی Warsaw، تاریخ عرضه و جزییات آن را به‌طور رسمی منتشر کرد.

همیشه سفر در زمان و تجربه‌ی بودن در دوره‌های مختلف تاریخی، اگر نگوییم آرزوی بشر، قطعا یک اتفاق جذاب برای هر کسی خواهد بود. این قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید قرار است به دوران یکی از قدرتمندترین فرمانروایان تاریخ سفر کنید؛ بله درست حدس زدید، قرار است به زمان هیتلر و دوره نازی‌ها سفری کوتاه داشته باشیم.

بازی Warsaw یک اثر تاریخی محسوب می‌شود که به دوران جنگ جهانی دوم و شرایط کشور لهستان تحت سلطه آلمان نازی می‌پردازد. بازی قرار است بیانگر داستانی واقعی باشد؛ داستانی در سال ۱۹۹۴ از قیام مردم لهستان برای آزادسازی شهر ورشو.

در بازی Warsaw شما باید گروهی را برای مبارزه با ارتش نازی‌ها تشکیل دهید. هر کدام از شخصیت‌های بازی ویژگی‌ها و مهارت‌های خاص خود را دارند. ماموریت‌های داخل بازی نیز دارای درجه سختی متفاوتی است که همین امر تجربه بازی را زیبا‌تر می‌کند و بازی را از یکنواختی نجات می‌دهد. نکته‌ی جالب و متمایزکننده بازی این است که شما در حین تجربه کردن آن می‌توانید افراد یا گروه‌های دیگر را نیز راضی کنید که وارد ارتش شما شوند و برای هدفی مشترک با شما همکاری کنند.

بازی ترکیبی از سبک نقش آفرینی و استراتژی است؛ به همین دلیل مهارت‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید در پیشرفت و پیروزی‌های شما نقشی مهم و اساسی دارند.

بازی Warsaw قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) برای پی سی و پس از آن با کمی تاخیر برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی را مشاهده کنید و با حال و هوای بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده