// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

بسته الحاقی جدید Ace Combat 7 هواپیمای فالکون ADF-01 را در دسترس کاربران قرار می‌دهد

به‌تازگی دومین بسته الحاقی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown عرضه شده است و در جریان آن هواپیما فالکون ADF-01 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Ace Combat 7: Skies Unknown پس از سال‌ها انتظار در بهمن ماه ۹۷ در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست واکنش مثبت منتقدان و کاربران را به‌همراه داشته باشد. ازطرفی شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر ایس کامبت 7، سعی دارد با بسته الحاقی‌های مختلف، کاربران را بیش از پیش راضی نگه دارد و لذت پرواز کردن را در اختیارشان قرار بدهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت جدیدی برای Ace Combat 7 منتشر شده است که در این به‌روزرسانی، شاهد عرضه دومین بسته الحاقی بازی هستیم. در بسته الحاقی دوم این بازی هواپیمایی، هواپیما فالکون ADF-01 به بازی اضافه شده است. ADF-01 دارای یک سیستم لیزر تاکتیکی و بمب هوا سوختی است که این هواپیما را به یک جنگنده توانمند تبدیل کرده است. در ادامه مشخص شده است که ADF-01 دارای پوسته SU-30M2 SOL است که ظاهر استانداردی را به آن بخشیده است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی دوم Ace Combat 7: Skies Unknown را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین این بسته الحاقی برای افرادی که سیزن پس بازی را خریداری کرده‌اند، رایگان است.

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Ace Combat 7: Skies Unknown پس از سال‌ها انتظار با کیفیت قابل قبولش توانست ذوق و شوق را در جان طرفدارانش به جوش بیاورد و با کنترلرهای بسیار روانش، نظر بازیکنان سبک‌های دیگر را نیز به خودش جذب کند. نبرد‌های حماسی با اینکه موسیقی گیرایی ضمیمه آن شده است کاری می‌کند که گمان کنید در فراز آسمان‌ها در حال هدایت جنگنده خود هستید. ایرادات جزئی در انیمیشن منفجر شدن جنگنده شما شاید در ذوق برخی از طرفداران بزند اما در آن سو انفجار نیروهای نظامی دشمن شما را حیرت زده می‌کند. ماموریت‌های ارزشمند در حالی که از طراحی دقیقی برخوردار است شما را وادار می‌کند که استراتژی‌های مختلفی را برای اتمام مراحل در بازی اجرا کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده