// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بهترین موتور سیکلت‌های بازی‌های ویدیویی

تابه‌حال بازی‌های مختلفی عرضه شده‌اند که موتور سیکلت، نقش مهمی در آن داشته است و کاراکتر اصلی در بخش‌های مختلفی از داستان از موتور سیکلت استفاده کرده است.

یکی از مواردی که در بازی‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از همراه درکنار کاراکتر اصلی است. بعضی وقت‌ها این همراه‌ها انسان‌ها، ربات‌ها یا یک حیوان هستند. این‌درحالی است که تعدادی از بازی‌های ویدیویی هم هستند که سازنده از موتور سیکلت به‌عنوان همراه استفاده کرده است یا موتور سیکلت، نقش مهمی را در قسمتی از داستان ایفا کرده است. برای مثال در بازی Final Fantasy VII، کاراکتر کلود ازطریق موتورو سیکلت Hardy Daytona از دست سربازان شینرا فرار می‌کند یا در بازی Days Gone، موتور دریفتر نقش یک همدم و همراه همیشگی را برای کاراکتر دیکن بازی می‌کند. در این بازی موتور سیکلت نقش کلیدی در گیم‌پلی ایفا می‌کند و ازطریق آن می‌توانید استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلفی را پیاده‌سازی کنید.

در پنجاه و یکمین قسمت از برنامه لودینگ، به‌سراغ موتور سیکلت‌ها در بازی‌های ویدیویی رفته‌ایم و پنج موتور سیکلت برتر را انتخاب کرده‌ایم. بعضی از این موتور سیکلت‌ها به‌عنوان یک سلاح استفاده می‌شوند و بعضی دیگر هم در ثانیه‌به‌ثانیه بازی همراه شخصیت اصلی بوده‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیو تاپ فایو بهترین موتور سیکلت‌های بازی‌های ویدیویی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر قسمت پنجاه و یکم از برنامه لودینگ را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا ویدیو از یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که دوشنبه‌های هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده