// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازیکنان Red Dead Online انبوهی از اسب‌های مرده در دنیای بازی پیدا کرده‌اند

تعدادی از کاربران Red Dead Online، در منطقه ولنتاین این بازی متوجه انبوهی از اسب‌های مرده شده‌اند.

به‌تازگی کاربران بازی Red Dead Online در این بازی متوجه باگ عجیب‌وغریبی شده‌اند که گریبان‌گیر منطقه ولنتاین شده است. چندی پیش تعدادی از کاربران ردیت Red Dead Online عکسی منتشر کرده بودند که نشان می‌داد در منطقه‌ی ولنتاین و روبه‌روی یکی از سالن‌های این منطقه، اسب‌های مرده روی یکدیگر انباشته شده‌اند. ازطرفی به‌نظر می‌رسد Npcها و حیوانات هم در Red Dead Online به‌ندرت یافت می‌شوند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت با نام MYNAMEISHENDRIK دراین‌باره می‌گوید:

در حال حاضر هیچ حیوان و انسانی در حالت آنلاین بازی برای من قابل مشاهده نیست. حس می‌کنم جای ویل اسمیت در فیلم I Am Legend قرار گرفته‌ام و تمام افراد مرده‌اند‌، اما همچنان صداهایی را به‌خوبی می‌شنوم. هر ده دقیقه یک کالسکه را مشاهده می‌کنم که سرنشین ندارد و تنها اشخاصی که در محیط بازی قرار دارند، فروشنده‌ها هستند. بعضی وقت‌ها اشخاصی که به شما ماموریت می‌دهند، در محیط ظاهر می‌شوند و بعضی وقت‌ها هم حضور ندارند، اما به هیچ‌ عنوان نمی‌توانید ماموریت‌ مورد نظر را آغاز کنید. هیچ حیوانی در محیط وجود ندارد؛ حتی خرگوش‌ها. دیروز که بازی را تجربه می‌کردم، Npcهای کمتری را در محیط نسبت به بخش داستانی مشاهده می‌کردم. فکر می‌کردم که این کار را برای بالاتر بردن عملکرد بازی انجام داده‌اند، اما حالا تمامی موجودات زنده، حذف شده‌اند. همچنین باید در ارتباط با توده اسب‌های مرده در منطقه ولنتاین کاری انجام شود.

نکته‌ی جالب در مورد اسب‌های مرده این است که بعضی از کاربران معتقد هستند که این اتفاق غیر عمدی است و شاهد یک باگ هستیم. درحالی‌که کاربر N8-97 معتقد است که شاهد یک رویداد تاریخی هستیم که تیم سازنده آن را در بازی قرار داده است. وی در این باره می‌گوید:

در سال ۱۹۸۹ شخصی به نام چارلز وینچستر پس از اینکه شخصی با اسبی سیاه‌رنگ گردنبند همسر فوت شده‌اش را دزدید، ۳۰ اسب را از بین برد. ۶ ماه خبری از چارلز نبود و مردم خبری از او نداشتند و فکر می‌کردند که مرده است. او درواقع اسب‌های مشابه را پیدا می‌کرد و با کشتن‌شان، آن‌ها را به جنازه سایر اسب‌ها اضافه می‌کرد. زمانی‌که مسئولین او را پیدا کردند، دستگیر شده بود و به‌خاطر ظلم و ستم به حیوانات، محکوم به مرگ شده بود.

درحال حاضر راک استار گیمز‌ (Rockstar Games)، سازنده و ناشر بازی Read Dead Redemption 2، دراین‌مورد بیانیه‌ای را منتشر نکرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از توده اسب‌های مرده و شخصی را که در حال کشتن آن‌ها است، در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده