// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید Days Gone با محوریت زامبی‌ها یا همان فریکرها منتشر شد

شعبه ژاپن و آسیا سونی به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی Days Gone منتشر کرده است که در جریان آن شاهد حمله فریکرها به کاراکتر بازی هستیم.

بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل) به‌صورت انحصاری روی پلی‌ استیشن 4 عرضه می‌شود. قطعا Days Gone یکی از بازی‌های مورد انتظار برای علاقه‌مندان‌ به بازی‌های زامبی‌محور است و باید منتظر ماند و ببینیم دیزگان چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شعبه ژاپن و آسیا سونی، ناشر بازی دیزگان، تریلر جدیدی را از بازی Days Gone منتشر کرده است. در جریان این ویدیو شاهد استریمرهای ژاپنی (2BRO) هستیم‌ که در حال تجربه‌ی دیزگان هستند. دیکان، کاراکتر اصلی Days Gone، درحال مبارزه با انبوهی از فریکرها، زامبی‌های دیزگان، است که به‌صورت دیوانه‌وار به‌سمت او حمله می‌کنند. بازیکنان می‌توانند از مواد منفجره‌ی داخل محیط استفاده کنند تا تعداد بیشتری از فریکرها را از بین ببرند.

درادامه می‌توانید تریلر بازی دیزگان را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

از دیگر اخبار حول Days Gone هم می‌توان‌به تایید Photo Mode برای این بازی اشاره کرد که یک حالت پیش‌رفته دارد و بازیکنان می‌توانند عکس‌های با کیفیتی را از جهان بازی ثبت کنند. همچنین Days Gone به‌همراه آپدیت روز اولش، ۶۷ گیگابایت از فضای کنسول شما را اشغال می‌کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده