// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

دانلود قسمت اول برنامه ویدیویی State of Play

ساعاتی قبل، سونی اولین قسمت از برنامه‌ی ویدیویی جدید و بازی‌محورش برای برند پلی‌استیشن با نام State of Play را پخش کرد و زومجی نیز اکنون آن را برای دانلود با کیفیت‌های متفاوت، آماده کرده است.

از همان لحظه‌ای که سران پلی‌استیشن از عدم حضورشان در E3 2019 خبر دادند و کنفرانس‌های مطبوعاتی‌شان را یکی پس از دیگری کنسل کردند، خیلی‌ها آرزوی از راه رسیدن برنامه‌ای همچون State of Play را داشتند. برنامه‌ای که بدون زمان‌بندی‌های ماهانه یا فصلی، در مواقعی نامشخص و مورد نیاز از سال پخش بشود و مخاطبان را در جریان تازه‌ترین اطلاعات رسمی از دنیای پلی‌استیشن و بازی‌های PS4 و هدست واقعیت مجازی Playstation VR قرار دهد. به همین خاطر، نخستین قسمت این برنامه که عملا فرم و جنس محتوای آن را به ما معرفی می‌کرد، از زوایای گوناگون اهمیت زیادی داشت و بسیاری از طرفداران پروپا قرص کمپانی ژاپنی را به پای دقایقش کشاند. با این حال اگر موفق به دیدن پخش زنده‌ی نخستین اپیزود State of Play نشده‌اید و می‌خواهید فرصت دیدن حتی یکی از دقایقش را از دست ندهید، خیال‌تان راحت باشد که زومجی به عادت همیشگی‌اش، ویدیوی کامل آن را با انواع و اقسام کیفیت‌ها، مهیای دانلود شدن توسط شما کرده است.

البته State of Play با وجود بهره بردن از سرعت بالا و نمایش پینگ‌پنگی تریلرها، آورده‌ی خاصی هم برای تماشاگرانش نداشت و متاسفانه حتی یک تصویر جدید از هیچ‌کدام از بازی‌های Death Stranding و The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima را در خود جای نداد.

State of Play

دانلود ویدیو با رزولوشن 480P | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720P | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD 1080P


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده