// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

تریلر جدید بازی Kingdom Hearts 3 با محوریت ويژگی‌ های کلی آن

کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار ویدیویی از جدیدترین نسخه بازی نقش آفرینی خود یعنی Kingdom Hearts 3 قصد دارد کاربران را با مکانیزم‌های کلی آن آشنا کند.

با انتشار بازی Kingdom Hearts III در ژاپن، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) تریلری جدید از این بازی منتشر کرد که کاربران را با گیم پلی و محتویات آن آشنا می‌کند. از مکانیزم‌های مبارزه‌ای تا مینی‌ گیم‌ها در این ویدیو دیده می‌شود که کاراکترهای دیزنی و اسکوئر انیکس را گرد هم آورده است.

در جریان کات سین‌های سینمایی به نمایش درآمده از این بازی، سازندگان کاربران را با دنیای زیبای Kingdom Hearts 3 نیز آشنا می‌کنند. با توجه به ویدیویی که منتشر شده است کاربران می‌توانند از Keybladeها در جریان مبارزات استفاده کنند و از آن‌ها برای حرکات تمام کننده یه به اصطلاح Finisherها کمک بگیرند. سورا نیز می‌تواند با چندین Keyblade به نبرد با دشمنان برود. برای کسب اطلاع بیشتر از سیستم کی بلید‌ها می‌توانید به مطلب مربوطه در زومجی مراجعه کنید.

سیستم انجام جادوها یا همان Magicها در سومین نسخه از کینگدام هارتس همانند نسخه پیشین یعنی Kingdom Hearts II عمل می‌کند. سیستم Attraction نیز یکی از جدیدترین ویژگی‌های این بازی است که پنج سال پیش در جریان ویدیوها معرفی شد. سورا همچنین می‌تواند با قابلیت‌های ویژه خود از آیتم‌های دیزنی کمک بگیرد و گروهی از دشمنان Heartless را نابود کند.

احضار کردن آیتم‌ها در این بازی حال با نام Links شناخته می‌شود که گویا سازندگان وقت بیشتری روی این سیستم صرف کرده‌اند و شاهد مکانیزم عمیق‌تر و غنی‌تری هستیم. بازی‌های کوچک یا به اصطلاح مینی گیم‌ها نیز در کینگدام هارتس 3 دیده می‌شود و خبر از بخش Hundred Acre Woods می‌دهد. رمی از Ratatouille نیز در جریان گیم پلی آشپزی به کمک سورا می‌آید و با مهارت‌های خود به سورا طرز تهیه غذا را آموزش می‌دهد. همچنین بازی‌ Game & Watch نیز در این بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در انتهای ویدیو همچنین صحنه‌های کوتاهی از مبارزات حماسی به اشتراک گذاشته می‌شود که گویا به باس فایت‌ها اشاره دارد. البته اگر تمایل دارید که بدون اطلاعات پیشین وارد بازی شوید تماشای قسمت آخر ویدیو پیشنهاد نمی‌شود؛ چرا که این صحنه‌ها شامل اسپویلر‌ می‌شود.

بازی Kingdom Hearts 3 هم‌اکنون در ژاپن منتشر شده است و در تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن ماه)‌ در نقاط دیگر عرضه می‌شود. گفتنی است که این بازی برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است. در خبر‌های مرتبط می‌توانید به تغییراتی که در روند نسخه سوم این بازی اعمال شده است نگاهی بیندازید. در آن سو برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید پیش نمایش آن در زومجی را مطالعه کنید. در پایین نیز می‌توانید جدیدترین ویدیو این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از ویدیوها و خبر‌هایی که تا به امروز از این بازی منتشر شده است می‌توانید به صفحه اختصاصی Kingdom Hearts 3 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده