نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

نگاهی به تاریخچه‌ مجموعه بازی Ace Combat

عرضه بازی Ace Combat 7: Skies Unknown باعث شد تا با یک آیتم ویدیویی، نگاهی نسبتا سریع به تاریخچه‌ی این مجموعه بازی داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

سری بازی‌های Ace Combat از آثار پیش‌گام صنعت بازی هستند. با انتشار اولین قسمت از این مجموعه در سال ۱۹۹۲ با نام Air Combat بود که بازیکنان بالاخره توانستند خودشان را آن بالا، در اوج آسمان‌های آبی و بی‌کران ببینند و نبردهایی حماسی و جذاب را تجربه کنند.

سری ایس کامبت، نسل به نسل با پیشرفت سخت‌افزارهای بازی و نحوه‌ی بازی‌سازی، رو به جلو حرکت کرد و با انتشار برای پلتفرم‌های گوناگون، از کنسول‌های دستی و موبایل گرفته تا پلی استیشن 1 و این اواخر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، خودش را حسابی در دل بازیکنان جا کرده و به یک نام بسیار بزرگ و محبوب تبدیل شده است. شاید تا قبل از اینکه باندای نامکو، جدیدترین قسمت از این سری با نام Skies Unknown را معرفی بکند، تنور هیجان هواداران ایس کامبت داشت رو به خاموشی می‌رفت چرا که این سری در نسل هشتم گیمینگ آن فعالیت و انرژی سابق را نداشت و سال‌های سال را در سکوت سپری کرده بود. عرضه‌ی هفتمین و جدیدترین نسخه از سری ایس کامبت یعنی Ace Combat 7: Skies Unknown ما را براین داشت تا در قالب یک آیتم ویدیویی، نگاهی به تاریخچه‌ی این مجموعه‌ی به‌شدت محبوب داشته باشیم.

دانلود از آپارات |‌ تماشا در یوتیوب

این آیتم پیش‌تر و در قالب یکی از بخش‌های لودینگ ۴۱ تقدیم شما شد. در چهل و یکمین قسمت از شو گیمینگ لودینگ در کنار تاریخچه‌ی مجموعه‌ی Ace Combat، نگاهی به پنج باس‌فایت حماسی و خاطره‌انگیز مجموعه بازی Resident Evil انداخته‌ایم و در بخش تاپ‌فایو، با پنج ویروس هول‌ناک جهان بازی‌ها آشنا شدیم. اگر به‌مواردی که ذکر شدند علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنم که این قسمت از برنامه لودینگ را حتما تماشا کنید.

برنامه لودینگ دوشنبه‌ی هر هفته راس ساعت ۲۱:۰۰ پخش می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده