// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

بازی Jagged Alliance: Rage با انتشار یک تریلر در دسترس قرار گرفت

استودیو هندی گیمز با انتشار یک تریلر، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های استراتژی و تاکتیکی Jagged Alliance را با نام Jagged Alliance: Rage روانه بازار کرد.

Jagged Alliance: Rage، ساخته استودیو هندی گیمز (Handy Games)، یک بازی تاکتیکی است که وقایع آن در یک جزیره مرموز و دورافتاده جریان دارد. کاربران در این بازی هدایت یک تیم نظامی را بر عهده می‌گیرند که به نبرد با یک قاچاقچی می‌روند که ارتشی از موجودات عجیب و غریب را در دست خود دارد. در مورد سبک این بازی باید گفت که کاربران با روند تاکتیکی و نوبتی به تجربه این بازی می‌پردازند.

شش کاراکتر مختلف در بازی گنجانده شده است که هر یک از قابلیت‌های منحصر به فردی بهره‌مند هستند. این قابلیت‌ها به کاربران اجازه می‌دهد که با توجه به تکنیک‌های هر کاراکتر قسمت‌های مختلف ماموریت را پشت سر بگذارند و استراتژی‌های مختلفی را در بازی پیاده کنند. از کاراکتر‌های بازی می‌توان به یک شخصیت روسی به نام ایوان دولویچ اشاره داشت که مهارت‌ بسیار زیادی در استفاده با سلاح‌های اتوماتیک دارد. در آن سو قابلیت‌های مهندسی ویکتوریا واترز می‌تواند در حملات انفجاری به کمک بازیکنان برسد. البته گفتنی است که نیرو‌های نظامی شما با اینکه از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره‌مند هستند در آن سو در برخی موارد عملکرد ضعیفی دارند. به گفته سازندگان دلیل این موضوع این است که جنگ روی این کاراکترها تاثیر منفی داشته‌ است. به طور مثال کاراکتر تک تیرانداز این بازی یعنی چارلز هیگنز در نبرد‌های تن به تن کارایی ندارد چرا که وی مدت زمان زیادی از جنگ را در جنگل‌ها به تنهایی گذرانده است.

بازی مذکور در سبک همکاری چند نفره یا همان Co op طراحی شده است که دو کاربران با کمک یکدیگر می‌توانند تجربه تاکتیکی و جنگی از این بازی داشت باشند. بازی Jagged Alliance: Rage هم اکنون برای کاربران پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را مشاهده و خود را با محتویات آن آشنا کنید. این محصول هم اکنون با ۱۰ درصد تخفیف با قیمت ۱۷.۹۹ دلار برای پلتفرم استیم به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد سبک جالب این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده