// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

بسته الحاقی Secrets of Dr. Wu بازی Jurassic World Evolution معرفی شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Jurassic World Evolution با نام Secrets of Dr. Wu معرفی شد که در خود دایناسور‌ها، ماموریت‌ها و چالش‌های تازه‌ای جای داده است.

در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان بازی Jurassic World Evolution از بسته الحاقی Secrets of Dr. Wu رونمایی کردند. محتویات یاد شده با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان ماه) منتشر می‌شود و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی قرار می‌گیرد.

محتوای جدید بازی شبیه ساز مدیریت پارک ژوراسیک شامل محیط‌ها، دایناسور‌ها، چالش‌ها و داستان جدیدی با حضور دکتر هنری وو می‌شود. شخصیت یاد شده از کاراکتر‌های فیلم Park Jurrasic است که در دو فیلم اخیر این مجموعه نیز حضور داشته است. همچنین کسانی که بسته الحاقی Secrets of Dr. Wu را خریداری نکنند از برخی محتویات این بسته بهره‌مند می‌شود که شامل چرخه شب و روز و رفتار‌های جدید دایناسور‌ها پیرامون روند خواب آنها می‌شود. قرارداد‌های جدیدی نیز در این محتوا در اختیار تمامی کاربران این بازی قرار می‌گیرد.

بسته دانلودی جدید بازی Jurassic World Evolution به کاربران اجازه می‌دهد که از رمز و راز‌های آزمایشگاه‌های مخفی دکتر وو مطلع شوند. Isla Muerta و Isla Tacano در واقع محیط‌هایی است که دکتر یاد شده به توسعه دایناسور‌های پیوندی پرداخته است. کاربران با همکاری دکتر وو به محیط‌های جدید راه پیدا می‌کنند و در آن سو در حالی که مدیریت خود را ارتقا می‌دهند، موقعیت‌های جدیدی را نیز تجربه می‌کنند. سازندگان در این رابطه بیانیه‌ای منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

Jurassic World Evolution: Secrets of Dr. Wu دایناسور‌های جدیدی همچون Olorotitan و Troodon را به بازی اضافه می‌کند که در کنار موجودات هیبریدی جدید دکتر وو به چشم می‌خورد. Stegoceratops, Ankylodocus  و  Spinoraptor از دایناسورهای ترکیبی دکتر وو به شمار می‌رود که در این بسته قرار گرفته است. در آن سو ماموریت‌های تحقیقاتی جدیدی ضمیمه این محصول شده است که کاربران با انجام دادن آنها به ژن‌های جدیدی دست پیدا می‌کنند.

کاربران با کسب ۴ ستاره در جزیره Isla Muerta می‌توانند به ماموریت‌های جدید دست پیدا کنند. گفتنی است که وقایع ناخوش‌آیندی در این جزیره انتظار کاربران را می‌کشد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی جدید این بازی را مشاهده کنید. بازی Jurrasic World Evolution هم اکنون برای PS4 ،PC و Xbox One در دسترس است و محتوای Secrets of Dr. Wu در تاریخ ۲۹ آبان ماه به دست بازیکنان می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتوای دانلودی آن با زومجی در میان بگذارید و برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید.

منبع dualshockers