// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

تریلر بازی Star Wars Battlefront 2 قهرمان جدید آن را نشان می‌دهد

جدیدترین آپدیت بازی Star Wars Battlefront 2 به تازگی منتشر شده است و آخرین ویدیویی که Dice به اشتراک گذاشته است محتوای آن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس (DICE) اطلاعاتی از آخرین آپدیت بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر کرد که در آن به جزئیات قابلیت‌های General Grievous و تغییرات Hero Star Cards پرداخته شد.

ژنرال گریوس با آپدیت جدیدی که هفته گذشته معرفی شده بود به بازی Star Wars Battlefront II راه پیدا کرد. جدیدترین کاراکتر این بازی در حالی که به عنوان یکی از خطرناک‌ترین دشمنان این سری شناخته می‌شود با ۴ شمشیر خود به مبارزات ملحق می‌شود. همچنین رفتار‌ها و ظاهر وی از Episode III برگرفته شده است و سازندگان قصد داشته‌اند که حال و هوایی را که در سری انیمیشن Clone Wars احساس می‌شد، به این بازی انتقال کنند.

سازندگان همچنین در ادامه به قابلیت‌های وی اشاره داشتند که در اولین مرحله به Thrust Surge پرداختند. وی با این حرکت می‌تواند شمشیر‌های لیزری خود را به بدن دشمنان خود فرو کند و آنها را به زمین بکوبد. از طرفی Claw Rush جثه این قهرمان را کوچک می‌کند تا از این رو بتواند از موقعیت‌های خطرناک جان سالم به در ببرد. گفتنی است که وی در این حین می‌تواند به دشمنان خود نیز آسیب وارد کند. از میان حرکات مهم این کاراکتر می‌توان به Unrelenting Advance اشاره کرد که به وی اجازه می‌دهد با چرخاندن دو شمشیرش یک دیوار دفاعی ایجاد کند و از طریق آن نه تنها از حملات دشمنان در امان بماند بلکه به آنها آسیب نیز وارد کند.

Star Wars Battlefront

ژنرال گریوس در کنار ظاهر همیشگی و استاندارد خود پوسته Battle Damaged را نیز در این بازی در اختیار خواهد داشت. این اسکین در واقع حالت آسیب دیده این کاراکتر را نشان می‌دهد. در  آن سو پوشش دیگری نیز برای این قهرمان در نظر گرفته شده است که در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر ماه) به همراه آپدیت Battle of Genosis معرفی می‌شود. محتوای یاد شده قرار است Obi Wan Kenobi را به همراه سیاره Geonosis (در حالت Galactic Assault) به بازی اضافه کند.

همچنین تغییراتی در سیستم Hero Star Cards به وجود آمده است. در این راستا کارت‌هایی که تا به امروز کمتر استفاده شده است به دو قسمت Health on Defeat و Defeat with Ability تقسیم شده است. اولین قسمت یعنی Health on Defeat به کاربران اجازه می‌دهد که با از بین بردن دشمنان، خود را احیا یا به اصطلاح Heal کنند. این سیستم در واقع عملکردی همانند نسخه پلی استیشن 2 بازی Battlefront II دارد. قسمت دوم یعنی Deafeat with Ability که از نام آن نیز پیدا است نوار سلامتی بازیکنان را در صورتی که کاربران حریف خود را با قابلیت ویژه از بین ببرند، افزایش می‌دهد. قهرمانانی که برای قسمت هلت آن دیفیت مشخص شده‌اند بوبا فت، هان سولو، لاندو کالریسیان، کایلو رن و دارث مائول هستند. در آن سو چوباکا، یودا، فین و کاپیتان فازما نیز برای قسمت دیفیت ویت ابیلیتی مشخص شده‌اند. برای اطلاع بیشتر از سیستم جدید Star Cards می‌توانید به فروم بتل فرانت مراجعه کنید و از جزئيات آن باخبر شوید. همچنین آنهایی که کارت‌های از رده خارج‌شده دارند نگران نباشند؛ چرا که آن‌ها به طور خودکار با نمونه‌های جدید جایگزین خواهند شد.

بازی Star Wars Battlefront 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی به همراه آخرین آپدیت آن در دسترس است. در ادامه می‌توانید جدیدترین کاراکتر این بازی را در ویدیو پایین مشاهده کنید و با قابلیت‌های جالب آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی مذکور در زومجی نمره ۶.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Star Wars Battlefront II، شاید در نبردهای هوایی جذاب باشد، در قسمت مولتی‌پلیر تجربه‌های نسبتا قابل قبولی را تقدیم‌تان کند و اگر طرفدار مجموعه‌ی Star Wars باشید، به سبب امکان شمشیر زدن با لوک اسکای واکر، رِی و یودا در آن، خواه یا ناخواه برای‌تان لذتی انکارناپذیر داشته باشد، اما هرگز بازی خوبی نیست. بخش داستانی بازی، توهین تمام‌قد EA به بازیکنان داستان‌دوست است و ساخته‌ی جدید DICE در فیزیک، انیمیشن، و طراحی مراحل آفلاین، ضعف‌هایی انکارناپذیر را یدک می‌کشد. ساخته‌ای که اگر دیوانه‌ی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» نباشید، خرید آن تنها حکم دور ریختن شصت دلار پول ارزشمند را دارد! 

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویات دانلودی آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده