نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

آپدیت بعدی بازی Star Wars Battlefront 2 یک کاراکتر جدید را به آن اضافه می‌کند

کمپانی الکترونیک آرتز در آپدیت هفته‌ی آینده‌ی بازی Star Wars Battlefront II کاراکتر ژنرال گریوس را به اثرش اضافه خواهد کرد.

 در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، اطلاعاتی جدید از آپدیت بعدی بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شده است. در آپدیتی که قرار است هفته‌ی آینده، در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) برای این بازی منتشر شود، شخصیت ژنرال گریوس به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی، به این اثر اضافه خواهد شد.

جثه‌ی گریوس از دیگر کاراکترهای بازی بزرگ‌تر است و در نبردهای تن به تن از دو شمشیر نوری (Lightsaber) استفاده می‌کند. جثه‌ی به‌خصوص ژنرال، وی را قادر می‌سازد تا با استفاده از چهار شمشیر نوری (دوتا بیشتر از حالت عادی) با دشمنانش مبارزه کند. صداپیشگی کاراکتر ژنرال گریوس را متیو وود (Matthew Wood) انجام داده است.

Star Wars Battlefront II

ژنرال مهارت‌ها و حرکات خاص و متنوعی دارد. Thrust Surge یکی از حرکات خاص او است که در جریانش، وی با استفاده از چهار شمشیر نوری و با انجام حرکاتی که برای هواداران سری جنگ ستارگان خاطره‌انگیز است، به دشمن خود حمله می‌کند. Unrelenting Advance نام یکی دیگر از حرکات او است که طی این حرکت، ژنرال با چرخاندن چهار شمشیر نوری خود، یک دیوار جلوی خودش می‌سازد که جرقه‌های تولید شده از این دیوار به دشمنان اطرافش آسیب می‌زند.

دیگر مهارت ویژه‌ی ژنرال Claw Rush نام دارد. هنگامی که گریوس در مخمصه گیر کند و راهی پیش روی خود نبیند، با استفاده از این مهارت، می‌تواند خودش را به شش قطعه‌ی سازنده‌اش تبدیل کند و از میدان مبارزه دور شود. وی حتی در این حالت هم می‌تواند به نیروهای دشمن آسیب بزند.

پوشش اصلی ژنرال گریوس در این بازی Jedi Hunter نام دارد که البته شما می‌‌توانید با پرداخت واحد پول بازی که کریستال نام دارد، پوشش‌های مختلفی را برای این کاراکتر خریداری کنید.

این آپدیت جدید همچنین یک‌سری تغییر در کارت‌های هیروهای بازی ایجاد می‌کند که برای مشاهده‌ی جزئیات این تغییرات، می‌توانید به منبع این خبر مراجعه کنید. جدیدترین آپدیت بازی Star Wars Battlefront II، ساخته‌ی کمپانی الکترونیک آرتز، در تاریخ ۸ آبان راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.

بازی Star Wars Battlefront 2 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۶.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

Star Wars Battlefront II، شاید در نبردهای هوایی جذاب باشد، در قسمت مولتی‌پلیر تجربه‌های نسبتا قابل قبولی را تقدیم‌تان کند و اگر طرفدار مجموعه‌ی Star Wars باشید، به سبب امکان شمشیر زدن با لوک اسکای واکر، رِی و یودا در آن، خواه یا ناخواه برای‌تان لذتی انکارناپذیر داشته باشد، اما هرگز بازی خوبی نیست. بخش داستانی بازی، توهین تمام‌قد EA به بازیکنان داستان‌دوست است و ساخته‌ی جدید DICE در فیزیک، انیمیشن و طراحی مراحل آفلاین، ضعف‌هایی انکارناپذیر را یدک می‌کشد. ساخته‌ای که اگر دیوانه‌ی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» نباشید، خرید آن تنها حکم دور ریختن شصت دلار پول ارزشمند را دارد!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده