نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

ویدیو ۳۵ دقیقه‌ای از گیم‌ پلی بازی Thronebreaker: The Witcher Tales منتشر شد

جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Thronebreaker: The Witcher Tales، کاربران را با فضا و روند بازی بیش از پیش آشنا می‌کند.

به‌تازگی و در جریان جدیدترین اخبار بازی، یک ویدیو ۳۵ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Thronebreaker: The Witcher Tales منتشر شده است که در ادامه‌ی این مطلب، آن را تماشا خواهیم کرد. در این ویدیو، مبارزات، گشت و گذار در جهان بازی، سیستم گفت‌وگو و مواردی این‌چنینی به‌تصویر کشیده شده است که فرد بیننده با دیدن آن، با روند و فضای بازی بیشتر آشنا خواهد شد.

Thronebreaker: The Witcher Tales یک اسپین آف مستقل است و داستانش در جهان سری بازی‌های ویچر روایت می‌شود؛ جایی که میو (Meve)، ملکه سرزمین‌های شمالی لیریا و ریویا، باید از سرزمین‌هایش در مقابل تجاوز نیروهای نیلفگاردی محافظت کند. داستان این بازی، نقاطی تازه و دیده‌نشده از جهان سری ویچر را به بازیکنان نشان می‌دهد و اگر از هواداران این مجموعه هستید، تجربه‌ی بازی و دیدن این تریلر را به شما توصیه می‌کنیم.

در ویدیویی که در ادامه تماشایش می‌کنیم علاوه بر نمایش بخش‌های مختلف از بازی، صحبت‌های مدیر روابط عمومی استودیو سی دی پراجکت رد را هم شامل می‌شود. به نقل از سازندگان بازی، تصاویری که از Thronebreaker: The Witcher Tales در این تریلر نمایش داده شده، قطعا نسخه‌ی نهایی از بازی نیست و قرار است محتویاتی جدید به آن اضافه شود.

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales، ساخته‌ی استودیو سی دی پراجکت رد، در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ ابان) برای پی سی و در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. در کنار این بازی در تاریخ‌هایی که ذکر شد، بازی Gwent: The Witcher Card Game هم منتشر می‌شود. در ادامه، ویدیو ۳۵ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده