// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales به صورت مستقل از Gwent عرضه می‌شود

استودیو سی‌دی پراجکت رد، اعلام کرده است که بازی نقش آفرینی Thronebreaker: The Witcher Tales به صورت Standalone یا مستقل عرضه می‌شود.

در گذشته استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، بازی Thronebreaker را معرفی کرده بود و مدتی بعد اعلام شد که این بازی تاخیر خورده است و در سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار می‌گیرد. حال مدت زیادی است که اخباری از این بازی مرتبط با Gwent منتشر نشده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو CD Projekt RED در جریان نشست سرمایه‌گذاران اطلاعات بیشتری را از بازی Thronebreaker منتشر کرد. بازی Thronebreaker: The Witcher Tales بخش داستانی بازی Gwent: The Witcher Card Game به حساب می‌آید. نکته جالب این است که Thronebreaker: The Witcher Tales یک بازی نقش آفرینی است و به صورت استندالون عرضه می‌شود؛ به عبارتی برای تجربه‌ی این بخش کمپین نیازی نیست که بازی Gwent را دانلود کرده باشید.

از طرفی تمامی تصمیم‌های شما در بازی Thronebreaker: The Witcher Tales روی بازی‌های‌تان در Gwent تاثیر خواهد گذاشت. از نظر زمانی نیز بازی نقش آفرینی Thronebreaker: The Witcher Tales می‌تواند بیش از ۳۰ ساعت مخاطبان خود را سرگرم کند. شما در این بازی نقش یک زن مبارز به نام میو را ایفا خواهید کرد. همچنین یک سیستم ارتقای سطح نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است؛ در این سیستم شما می‌توانید شخصیت میو را ارتقا دهید و از Gearهای مختلفی برای افزایش قدرت وی استفاده کنید.

جدا از این مورد Thronebreaker: The Witcher Tales دارای یک سیستم ساخت و ساز و جذب نیرو است که شبیه به بازی Heroes of Might & Magic طراحی شده است و قرار است داستان سرزمین‌های شمالی را روایت کند. بازی Thronebreaker: The Witcher Tales در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸، به صورت همزمان با بازی Gwent: The Witcher 3 Card Game در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده