// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

اطلاعاتی جدید از کاراکترهای بازی Control در جدیدترین ویدیوی این بازی

استودیو رمدی با انتشار ویدیوی جدیدی از پروژه جدید خود یعنی بازی Control در مورد کاراکتر‌های بازی اطلاعاتی منتشر کردند.

استودیو رمدی (Remedy) این اواخر با انتشار ویدیو‌های مختلف از پروژه جدید خود یعنی بازی Control، قصد دارند طرفداران را از روند توسعه آن با خبر کنند. در آخرین ویدیویی که از این بازی منتشر شده است، اوی کورهانن، طراح سیستم روایتی، سم لیک، کارگردان خلاق و جیمز مکافری همراه با کورتنی هوپ به عنوان صداپیشگان این بازی، به صحبت در مورد بازی و داستان Control می‌پردازند و اطلاعاتی را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.

در اوایل ویدیو جدید بازی کنترل شاهد در میان گذاشتن اطلاعاتی از کاراکتر‌های اصلی این بازی همچون زاکریا ترنچ بودیم که در واقع کارگردان موسسه FBC در بازی است. وی به عنوان یکی از کسانی در بازی معرفی شد که از «لایه‌های داستانی فراوانی» برخوردار است. این موضوع باعث می‌شود که کاراکتر یاد شده گذشته مرموزی به خود بگیرد.

پس از آن سازندگان در مورد کاراکتر اصلی این بازی یعنی جسی فیدن سخن گفتند. وی پس از ترنچ وظیفه کارگردانی موسسه FBC را برعهده می‌گیرد. سازندگان در صحبت‌هایشان از این کاراکتر به عنوان «فردی با قدرت و سرعت درک بسیار بالا» یاد کردند.

با توجه به اطلاعاتی که سازندگان از زمان معرفی تا به امروز از پروژه خود منتشر کرده‌اند، رفته رفته بازی Control به یک اثر مرموز و جالب تبدیل می‌شود. برای اطلاع بیشتر از ویدیوهای منتشر شده می‌توانید به صفحه اختصاصی کنترل در زومجی مراجعه کنید. بازی Control  در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

چندی پیش استودیو رمدی اعلام کرد که با تشکیل تیم جدیدی قصد دارند روی بازی‌های چند نفره تمرکز کنند تا از این راستا بتوانند درآمد خود را افزایش دهند. همچنین در زومجی می‌توانید ترجمه مصاحبه سم لیک در رابطه با دنیای عجیب و غریب Control را نیز مطالعه کنید.

نظرات خود را در مورد بازی جدید استودیو رمدی، سازنده مکس پین، با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده