نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱

تریلر جدید فیفا 19 با محوریت سیستم شوت‌زنی

تریلر جدید فیفا 19، سیستم شوت‌زنی و گلزنی بازی را نمایش می‌دهد که به لطف آن، با زمان‌بندی درست می‌توانید ضربات دقیق‌تری به توپ بزنید. 

الکترونیک آرتز چند وقتی است که انتشار تریلر‌هایی برای معرفی ویژگی‌های بازی فیفا 19 را در دستور کار خود قرار داده است و پیش از این، تریلر‌هایی با محوریت سیستم کنترل توپ Active Touch و همچنین نحوه شخصی‌سازی تاکتیک‌ها را تماشا کرده‌ایم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، یک تریلر جدید دیگر از بازی FIFA 19 منتشر شده است که در آن، شاهد سیستم جدید شوت‌زنی و گلزنی در بازی هستیم. اگر مقالات مرتبط با فیفا 19 را در زومجی دنبال کرده باشید، می‌دانید که یک ویژگی جدید قرار است در این نسخه به نحوه شوت‌زنی اضافه شود که به موجب آن، می‌توانید شوت‌های دقیق‌تری روانه دروازه حریف کنید. 

نحوه عملکرد این سیستم، بدین شکل است که شما پس از زدن کلید مربوط به شوت و پر کردن میزان قدرت آن، اگر بتوانید برای بار دوم و با زمان‌بندی درست این کلید را فشار دهید، شوتی به مراتب قوی‌تر و دقیق‌تر روانه دروازه خواهید کرد که مهار آن برای دروازه‌بان سخت‌تر خواهد بود. این سیستم برای تمامی انواع شوت‌ها تعریف شده است و می‌تواند تعیین‌کننده گل شدن یا نشدن یک شوت باشد. در تریلر زیر می‌توانید بیش‌تر با جزییات این سیستم آشنا شوید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده