نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

تریلر جدید فیفا 19 با محوریت نحوه شخصی‌سازی تاکتیک‌ها

الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از بازی فیفا 19 منتشر کرده که محوریت آن سیستم انتخاب و شخصی‌سازی تاکتیک‌ها در بازی است. 

بازی فیفا 19 امسال با تغییراتی در مقایسه با نسخه‌های قبلی روانه بازار خواهد شد. درست است که در این نسخه شاهد تغییرات زیادی در زمینه‌هایی چون گرافیک نخواهیم بود، اما علاوه بر اضافه شدن مواردی مثل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا، EA قصد دارد تغییراتی ریز در گیم‌پلی بازی اعمال و بازی FIFA 19 را بیش از پیش به یک شبیه‌ساز واقعی فوتبال نزدیک کند. این شرکت چندی پیش تریلری از فیفا 19 با محوریت سیستم کنترل توپ منتشر کرد و حال امروز، تریلر دیگری از بازی منتشر شده است که نحوه انتخاب و شخصی‌سازی تاکتیک‌ها را در بازی نمایش می‌دهد. 

با توجه به این تریلر، الکترونیک آرتز برای هرچه طبیعی‌تر کردن سیستم انتخاب تاکتیک‌ها در بازی، سراغ مربیانی چون پپ گواردیولا رفته و با آن‌ها همکاری داشته است. همین مساله هم باعث خواهد شد تا در نسخه جدید فیفا، بازیکنان بتوانند با آزادی‌عمل بیش‌تری تاکتیک دلخواه‌شان را شخصی‌سازی و نحوه بازی کردن تیم‌شان را انتخاب کنند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی فیفا 19 قرار است در تاریخ ۶ مهر (۲۸ سپتامبر) رسما منتشر شود و شما می‌توانید ویدیو منتشر‌شده از گیم‌پلی این بازی را هم در زومجی تماشا کنید. 


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده