// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

آپدیت جدید بازی Monster Hunter World با محوریت هیولای Lunastra

آپدیت جدید و رایگان بازی Monster Hunter World، ساخته کمپانی Capcom، هیولای جدیدی را روانه دنیای این بازی می‌کند.

کمپانی کپکام (Capcom) آپدیت جدیدی را برای بازی خود یعنی Monster Hunter World منتشر کرد که امروز در دسترس کاربران این بازی قرار گرفته است.

هیولای غول‌پیکر Lunastra به دنیای این بازی برگشته است که قدرت خود را از دست اژدهای کهنسال بگیرد. پس از Devijho و Kulve Taroth، ملکه آتشین قصد دارد که با استفاده از مهارت‌ها و قابلیت‌هایش خشم خود را در دنیای Monster Hunter World پیاده کند و هر چیزی که سد راهش قرار می‌گیرد نابود کند.

البته گفتنی است که وی در تمامی نبرد‌ها تنها حاضر نمی‌شود و حتی شریک او یعنی Teostra نیز با حملات آتشینش به کمک وی می‌آید. پس اگر قصد دارید که به شکار این هیولا بروید باید تجهیزات خود را آماده کنید چرا که ماموریت آسانی انتظار شما را نمی‌کشد.

کاربران پس از شکار کردن این هیولا به آیتم‌هایی دست پیدا می‌کنند که در صورت ترکیب با Bazelgeuse Gem، مهارت Guts را در اختیار آنها قرار می‌دهد. این مهارت قابلیت‌های دفاعی تاکتیکی را به سلاح‌هایی که از Lunastra به دست می‌آید اضافه می‌کند. سازندگان ضمن انتشار آپدیت، تریلری نیز از بازی منتشر کردند که هیولای جدید را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر را دانلود و تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Monster Hunter World هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 در دسترس است و در انتهای سال جاری میلادی نیز برای پی سی منتشر می‌شود. این بازی در زومجی توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد کامل آن را در این لینک مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد، ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند. 

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Monster Hunter World در زومجی مراجعه کنید.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده