// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

بازی 198X در سبک آرکید معرفی شد

استودیو Hi-Bit با انتشار تریلری بازی 198X را معرفی و کمپین جمع آوری بودجه آن را نیز در سایت Kickstarter برگزار کرد.

چندی پیش در تاریخ ۳ مه (۱۳ اردیبهشت) استودیو سوئدی های‌بیت (Hi-Bit) کمپینی در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) برای پروژه جدید خود یعنی بازی 198X برگزار کرد. به نقل از صفحه کیک‌استارتر این بازی، 198X اثری است که سبک‌های ترکیبی آرکید و اکشن در آن گنجانده شده و گویا در جریان بازی کاربران با سبک‌های مختلف سری آثار آرکید روبرو می‌شوند. بازی یک خط داستانی احساسی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته است که در جریان گیم‌پلی پر برخورد، نقش‌آفرینی و شوتر روایت می‌شود.

هدایت کاراکتر Kid در بازی 198X به بازیکنان سپرده می‌شود؛ کاراکتری که در دوران جوانی با مشکلاتی در دنیای این بازی به نام Suburina روبرو می‌شود.  بازی از جایی شروع می‌شود که کید فروشگاه آرکیدی را پیدا می‌کند که در آن هر مدل دستگاه پیدا می‌شود. کید با بازی کردن هر یک از دستگاه‌های آرکید که در سبک‌های مختلف طراحی شده است، خود را قوی‌تر می‌کند.

بازی‌های آرکید در ۵ سبک مختلف ساخته شده‌اند که هر یک از بازی‌ها، از سبک‌های کلاسیک آن دوره الهام گرفته است. هر یک از بازی‌های آرکید با جزئیات زیادی طراحی شده‌اند که دارای طراحی پیکسلی مختلف و مراحل زیادی می‌شوند و آن حس قدیمی دوران آرکید را به کاربران القا می‌کند.

کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران در سایت کیک‌استارتر توانسته است تا به حال مبلغ ۳۰ هزار دلار را از هدف کلی سازندگان که ۵۶ هزار دلار است، جمع‌آوری کند. گفتنی است که کمپین این  پروژه تا تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد)  به پایان می‌رسود. علاقه‌مندان برای پشتیبانی مالی از این پروژه می‌توانند به صفحه بازی مراجعه کنند و از مزایای مختلف آن با خبر شوند. درجه‌های مختلفی برای پشتیبانی از این پروژه در دسترس قرار گرفته است. به طور مثال کاربران با پرداخت ۳۴ دلار می‌توانند در حالی که نسخه دیجیتالی 198X را دریافت می‌کنند در آن سو از موسیقی متن بازی و کتابچه هنری آن نیز بهره‌مند شوند. همچنین نام حامیان مالی نیز در فهرست سازندگان بازی اضافه می‌شود و نشان 198X به حامیان مالی تقدیم می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از بازی در ادامه می‌توانید به تریلر گیم‌ پلی بازی 198X نگاهی بیاندازید و از حال و هوای آن با خبر شوید. گفتنی است که هنوز سازندگان تاریخ انتشار این بازی را مشخص نکرده‌اند اما می‌دانیم که بازی برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی پیکسلی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده