// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Sea of Thieves هیولای کراکن را نشان می‌دهد

کمپانی Microsoft در آستانه انتشار بازی Sea of Thieves روی کامپیوتر و Xbox One تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

تا عرضه بازی مورد انتظار استودیو ریر (Rare) با محوریت دزدان دریایی یعنی Sea of Thieves مدت زمان زیادی باقی نمانده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت در آستانه انتشار این بازی، تریلر هنگام عرضه Sea of thieves را منتشر کرده است.

تریلر منتشر شده صحنه‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد که در میان آنها توانستیم نگاهی به سیستم شخصی‌سازی کشتی‌ها و آیتم‌های دیگر بیاندازیم. در انتهای ویدیو کراکن یا همان هیولا‌ی دریایی را می‌بینیم که گویا کاربران در اقیانوس‌های وسیع باید از آنها دوری کنند و در صورتی که با آنها مواجه شده‌اند به نبرد با این هیولاها بروند.

بازی Sea of Thieves در تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند ماه) برای ایکس ‌باکس وان و  پی سی منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که این بازی در قالب نسخه Xbox Play Anywhere عرضه می‌شود و از این رو کاربران می‌توانند بازی را روی هر دو پلتفرم یاد شده تجربه کنند. علاوه بر آن، مشترکین سرویس Xbox Game Pass کنسول Xbox One می‌توانند بازی را به طور رایگان پس از عرضه‌ دانلود و تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Sea of Thieves را تماشا کنید و نظرات خود را نیز با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

 همچنین پیش نمایش بازی Sea of Thieves را می‌توانید در زومجی بخوانید و خود را برای سفر در دنیای بزرگ این بازی آماده کنید. در خبرهای دیگر، سازندگان از لوازم جانبی مخصوص بازی Sea of Thieves رونمایی کردند. گفتنی است که چندی پیش فاز آزمایشی (بتای محدود) این بازی برگزار شد و همانند همیشه برخی از کاربران محتویات فایل‌ها و کد‌های این بازی را بررسی و اطلاعاتی از آن منتشر کردند. در مورد تریلر‌های این بازی نیز  می‌توانید تریلر گیمزکام 2017، تریلر ماموریت‌های پیچیده و محیط زیبای آن، تریلر مربوط به کشتی‌های غرق شده و تریلر تاثیرات طوفان روی محیط، را تماشا کنید.

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده