نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳

لوازم جانبی جدیدی با طرح بازی Sea of Thieves معرفی شد

کمپانی مایکروسافت محصولات جدیدی را با حال و هوای بازی Sea of Thieves معرفی کرد.

ماه گذشته کمپانی مایکروسافت به مناسبت نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Sea of Thieves، جدیدترین اثر استودیو ریر از کنترلر سفارشی بی‌سیم ایکس باکس وان با طرح این بازی رونمایی کرد. در حالی که زمان زیادی به انتشار بازی Sea of Thieves باقی نمانده، در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی کمپانی مایکروسافت لوازم جانبی جدیدی را با حال و هوای این بازی ماجراجویی جهان‌باز معرفی کرده است.

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، اولین محصول معرفی‌شده یک نسخه محدود از هارد درایوی ۲ ترابایتی با طرح بازی Sea of Thieves برای ایکس‌باکس است. از نظر بصری، این هارد درایو اکسترنال به رنگ بنفش تیره است و در کنار جمجمه درخشان برجسته بازی Sea of Thieves دارای لوگوی طلایی ایکس‌باکس بوده که در کنترلر سفارشی بازی هم شاهد این رنگ بودیم. این هارد دو ترابایتی امکان جابه‌جایی بیش از ۵۰ بازی دلخواه را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این هارد درایو از طریق پورت USB 3.0 به سیستم متصل می‌شود و یک ماه اشتراک سرویس Xbox Game Pass و یک سلاح منحصربه‌فرد جواهرکوب با نام The Midnight Blunderbuss در بازی را به صورت رایگان در اختیار می‌گذارد. این هارد درایو کمپانی سیگیت در تاریخ بیست و نهم اسفندماه (۲۰ مارس) با قیمت ۸۹.۹۹ دلار در فروشگاه‌های کشور امریکا، کانادا، فرانسه، آلمان و انگلیس در دسترس خواهد بود.

Sea of Thieves

علاوه بر این، کمپانی مایکروسافت دو محصول پایه شارژر ایکس‌باکس پرو و پایه کنترلر ایکس‌باکس وان V2.0 را معرفی کرد که یک ترکیب عالی برای کسانی خواهد بود که کنترلر سفارشی بازی Sea of Thieves را خریداری کرده‌اند. این پایه شارژر طراحی خاصی دارد و با استفاده از همان مواد با کیفیتی که در ساخت کنترلر سفارشی بازی به کار گرفته شده، تولید می‌شود. با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، هر پایه شارژر Xbox Pro شامل یک پایه شارژر ویژه، پوشش باتری، یک باتری قابل شارژ و کابل برق ۶ فوتی (۱۸۰ سانتی‌متری) است. این شارژر از تاریخ سی بهمن‌ماه (۱۹ فوریه) با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

Sea of Thieves

در طرف مقابل پایه کنترلر ایکس‌باکس وان V2.0 قرار دارد که طراحی آن مشابه پایه شارژر خواهد بود و از حالا می‌توان با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به پیش‌خرید آن اقدام کرد.

Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves در تاریخ بیست و نهم اسفندماه (۲۰ مارس) برای ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و شما می‌توانید تا آن زمان با مقاله «زندگی به سبک دزدان دریایی در بازی Sea of Thieves» در اطلاعات انتشاریافته از بازی غرق شوید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده