// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

اولین تریلر بازی Onrush منتشر شد

استودیو Codemasters با انتشار تریلری بازی Onrush را که توسعه‌دهندگان سابق Motorstorm در حال ساخت آن هستند، به نمایش گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کدمسترز (Codemasters) اولین تریلر پروژه ریسینگ خود یعنی بازی Onrush را منتشر کرد. بازی مذکور در استودیو جدید این کمپانی  واقع در انگلستان در حال توسعه است و گفتی است که نفرات حاضر در این استودیو از توسعه‌دهندگان سابق بازی انحصاری پلی استیشن 4 یعنی Motorstorm استخدام شده‌اند که با تماشا کردن تریلر جدید می‌توانید از المان‌های مشابه باخبر شوید.

تریلر جدید برخی از وسایل‌ نقلیه این بازی همچون اتومبیل‌های باگی و موتور‌سیکلت‌ها را نشان می‌دهد که در مناطق برفی با سرعت زیاد رانندگی می‌کنند. در این ویدیو تعدادی از وسایل نقلیه این بازی با یکدیگر برخورد می‌کنند و در آن سو هم موانعی را در محیط زیبای این بازی پشت سر‌ می‌گذارند.

onrush

استودیو کدمسترز در نشستی خبری ضمن انتشار تریلر جدید در مورد پروژه خود گفت:

بازی Onrush ترکیبی از سرعت هیجان‌انگیز، لذت بی‌پایان و منظره‌های شگفت‌انگیز است که در آن، کاربران با پیش‌بردن بازی نوار Rush خود را شارژ می‌کنند تا بتوانند با سرعت بالا و قدرتی که نوار راش به آنها می‌دهد، حریفان خود را پشت سر بگذارند و در حالی که آنها را به دیوار‌ها و موانع می‌کوبند، اتومبیل آنها را از میان بردارند.

هشت کلاس مختلف برای وسایل نقلیه بازی Onrush در نظر گرفته شده است که به گفته سازندگان، هر یک از «روش، نحوه و مزایای ویژه‌ای» برخوردار هستند. گفتنی است که نوار Rush روی هر یک از کلاس‌های بازی تاثیر مختلفی می‌گذارد و قابلیت‌های متنوعی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

کدمسترز در ادامه افزود:

بازی آنراش فقط به رسیدن به خط پایان خلاصه نمی‌شود. مسابقه دادن با روش‌های مختلف، نابود کردن وسایل نقلیه حریفان خود و از همه مهم‌تر استفاده کردن از نوار Rush برای امتیازات بیشتر در مسابقات، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سازندگان همچنین تاریخ انتشار بازی Onrush را نیز مشخص کردند. بازی مذکور در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد ۹۷) برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر می‌شود. گفتنی است که بازی مذکور هم‌اکنون برای پیش خرید کردن در دسترس قرار دارد و کاربرانی که آن را پیش‌خرید کنند می‌توانند در ماه مه (اردیبهشت-خرداد)، فاز آزمایشی (بتا) آن را پیش از عرضه بازی تجربه کنند.

کمپانی سونی در مارس ۲۰۱۶ اعلام کرد که قصد دارد استودیو سازنده بازی‌های Motorstorm و Driveclub یعنی Evolution را تعطیل کند. به هر حال یک ماه پس از اظهارات سونی، استودیو کدمسترز با استخدام برخی از توسعه‌دهندگان سابق و بااستعداد Evolution تیم جدیدی را تشکیل داد. به نقل از آنها موفقیت بازی‌های F1 2015 و DiRT Rally توانسته تیم کدمسترز را بزرگ‌تر کند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی جدید کدمسترز یعنی Onrush را تماشا و خود را با محتویات آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما در مورد بازی ریسینگ جدید کدمسترز با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده